|
Post by Nilas Holst on May 3, 2007 12:21:47 GMT
Yippi kayye mother F***ers
Jeg har dags dato snakket med min nye bedste ved, skovfogeden der har med vores del af skoven at gøre.
Følgende aftale er lavet: Indtil vi hører andet (dvs at andre brugere af skoven klager over os) må vi gerne sove i FORT KELTOS. Kravet er at der på alle tider er en der er vågen, så der altid er en bålvagt. Dette gælder også hvis der ikke er bål.
Udover dette har vi fået lov til at sætte en ekstra lille pavillion op på 6 x 3 meter som vil blive brugt til kirke og borgherrer.
Dette har vi ønsket i flere år og nu er det endelig sket. Nu kan weekenden ikke gå dårligt på nogen måde... Vi ejer jo hele skoven... Glæder mig til at se jer til en weekend i Niraham.
|
|
|
Post by Jannik. K. Hansen. / Marlo on May 8, 2007 17:25:33 GMT
;D man sover godt i Fort Keltos. mine 3 timer og 25min lange bål vagt. fra 3 til 6:25 var udmådelig spændende. 1. opmærksomheds krævende højdepunkt. en ræv/ stor skovmus. tæt ved bål pladsen. tid 3:07 cirka 7-8 grader varmt 2. opmærksomheds krævende højdepunkt. en lampe går ud. midt i lejren. tid 3:27 cirka 5-4 grader varmt 3. opmærksomheds krævende højdepunkt. bålet er ved at gå ud. tid 4:12 cirka 5-4 grader varmt 4. opmærksomheds krævende højdepunkt. lyde på stien udenfor Fort Keltos. tid 4:56 cirka 5-6 grader varmt 5.opmærksomheds krævende højdepunkt. noget er på vej ind i Fort Keltos. tid 5:05 cirka 5,5-6 grader varmt 6. opmærksomheds krævende højdepunkt. 2 mørke skikkelser står lige, hvor vores skjolde plejer at ligge. den ene høj og normal bygning. den anden lavere og mere robust bygget. bål vagt 2 og jeg har trækket våben og er klar til kamp. lettede over at møde de 2 øverste ragils præster. der bliver uddelt nogle ord. tid 5:08 til 5:17 cirka 6-7 grader varmt 7. opmærksomheds krævende højdepunkt. bål vagt 2 og jeg slukker alle lys. vi ser solen stige. og folk der vågner, klar til dåd. tid 5:53 cirka 8 grader varmt vagt slutter kl 6:07 for mit vedkommen. efter at ansvaret er lettede fra mine skulder, overfalder søvnen mig. ;D jeg sov alt i alt 6 timer og 15 fra fredag til søndag. fordelt ud på natten til lørdag og søndag. og resten af tiden. var jeg lykkelig over at være til Live-rollespil et stort tak til Skovfogede over at vi måtte benytte Nætterne i Fort Keltos.
|
|
|
Post by Nilas Holst on May 8, 2007 22:30:05 GMT
Bare så ingen er i tvivl: jeg var flad af grin da jeg læste ovenstående...
Super skevet, og super at i gad holde posten. Jeg håber dog at der de næste gange er flere der gider melde sig til borgvagt om natten så vi stadigvæk får lov at overnatte i Keltos.
Som alle kan se er det super vildt ophidsende og mega spændende at holde vagt i keltos, der sker hele tiden noget så man slet ikke kan falde i søvn.
|
|
|
Post by Anders Japsen on May 9, 2007 12:47:15 GMT
Uuh uuuuuuh jeg var også nattevagt (pudse pudse glorie)
En stor tak til mig selv! ;D
|
|
|
Post by Mikkel Nordsted/Rakol on May 31, 2007 12:09:43 GMT
jeg tager ogsaa gerne en nattevagt/baalvagt.
|
|
|
Post by Jannik. K. Hansen. / Marlo on May 31, 2007 16:20:02 GMT
;D efter min lille, gennem gang, af hvad der sker.
er jeg næsten sikker på, at alle gerne vil havde en bål/nattevagt.
|
|
|
Post by Mikkel Nordsted/Rakol on May 31, 2007 17:27:17 GMT
Jannik@ self vil alle have nattevagt, naturen er jo dodspaendene...
|
|
|
Post by pernilleschjoedt on Jun 1, 2007 19:12:06 GMT
-hey Nilas
med hensyn til at sove i keltos, gælder det så kun til 1 søndag, eller er det sådan generelt set? (med hensyn til mig og Julies Scenarie i september)
|
|
|
Post by Nilas Holst on Jun 3, 2007 19:15:52 GMT
Det er kun i tilfælde med 1 søndag desværre
|
|
|
Post by malthesp on Jun 11, 2007 10:07:49 GMT
jannik du fik sove meget så! mig jonas vergo og... var det japsen havde den første bålvagt den nat! vi havde op til flere gæster! vi hyggede os gevaldigt! og så var der jo masser af mad tilbage:P
|
|
|
Post by Anders Japsen on Jun 11, 2007 10:14:40 GMT
Hep det var mig og jeg er smuk!
|
|
|
Post by Jannik. K. Hansen. / Marlo on Jun 11, 2007 16:00:30 GMT
;D tro mig. jeg hørte det hele. og tænkte #Hold Kæft, hvor de lammer# skriv endelig jeres Rapport. glæder mig til at se den
|
|
|
Post by malthesp on Jun 11, 2007 18:07:34 GMT
For mit vedkommende var det noget lignende med det her:
da alle var gået til køjs satte de brave bålvagter sig ved bålet og begyndte at snakke elax rejser sig og snupper sig en skål mad, 10 minutter efter rejser Elax sig og snupper sig en skål mad, vi får gæster, gæsterne er 2 personer der er meget ivrige efter at få noget af det Elax sidder og gumler på, elax henter mad til de to personer og tager sig den frihed at fylde sin egen skål, de to gæster bliver hængende en halv time, Elax er i mellemtiden blevet sulten og går derfor op og tager sig en skål mad, efter en skål mad mere, får vi besøg af en ung frue og to mænd der tilsyneladende begge to prøvede at vinde hendes gunst, de får sig en skål mad hver og Elax snupper sig en med i købet, da gæsterne er gået efter en halv time er Elax ved at blive mæt og de to andre bålvagter (og Elax) er ved at blive trætte, så de vækker dem der lå tættest på! mvh Malthe(Elax)
|
|
|
Post by Anders Japsen on Jun 11, 2007 20:02:08 GMT
Ja det var en fantastisk aften/nat ;D
|
|
|
Post by malthesp on Jun 12, 2007 12:12:20 GMT
og jeg tror aldrig jeg har spist så meget! :;D haha
|
|
|
Post by pernilleschjoedt on Jun 20, 2007 17:48:11 GMT
kan vi måske få en sum af, hvor mange skåle mad, du spiste Elax??
|
|
|
Post by roulerrex on Jun 21, 2007 18:31:24 GMT
20,, 50 kg. ! haha Ejj det må du vide Malthe !
|
|