|
Post by Nilas Holst on Aug 22, 2006 21:04:16 GMT
NÅ... Det det ser ud til at der ikke bliver de store problemer med at sætte FK op i fremtiden da vi kun må bruge 2 3*9m pavillioner som maximum. Er der nogen der har en helt fantastisk ide til hvordan de vil have dem sat, for ellers laver jeg en plan over indretning i FK. Så hvis du vil have din super ide med, så er det nu...
|
|
|
Post by ADMIN on Aug 23, 2006 6:29:23 GMT
Jeg ville mene at de ville stå bedst som mur mod vejen op af bakken. Her giver de den bedste mur funktion. Hvis man skal sættes pressening op dér, bliver det uendelig grimt.
|
|
|
Post by theis on Aug 23, 2006 11:08:36 GMT
Jeg synes at det så rigtig godt ud med det hjørne i bygger med de to telte. Derudover må man jo godt slå en masse presenninger op som frit hængene læ. Det tror jeg er en god ide.
|
|
|
Post by Charlie Bjørklund on Aug 23, 2006 15:22:29 GMT
må vi ikk sætte clauses middel alder telt op Ville være Total Nice...
|
|
|
Post by Nilas Holst on Aug 23, 2006 16:47:38 GMT
hvis vi sætter middelalder teltet op, må vi ikke sætte andet op...
|
|
|
Post by MAO on Aug 23, 2006 18:52:17 GMT
pavillonerne er nemme at dele midt over. Det giver 4 store rum på 3*4½m. 1 OFFgame + 1 Arltempel for Ragilskolen, +1 til liljen, +1 til rognvald. Når rognvald holder pause kan deres gå til fællesarealer.
|
|
|
Post by ADMIN on Aug 24, 2006 6:22:54 GMT
Så længe det ikke regner er blå pladsen et godt sted at sidde og slappe af. Dels fordi man er synlig og bidrager til illusion af lejr og dels fordi der faktisk er meget siddeplads dér. : )
|
|
|
Post by MAO on Aug 24, 2006 21:58:19 GMT
Og når det regner skal man bare have sin strudhætte på, så er det heller ikke noget problem. + evt en god kappe.
Begge dele naturligvis i ULD
|
|
Astrid
senier medlem
|
Post by Astrid on Aug 25, 2006 13:23:35 GMT
Kan vi ikke sætte claus's middelaldertelt op og så placere alt offgame i vores telte på engen?
((mangler forresten et sted at overnatte næste spilgang da vi ikke har et fungerende telt i huset, skriv lige til mig (pm, eller på 50542026) hvis der er noget der har plads..))
|
|
|
Post by danni on Aug 25, 2006 16:30:21 GMT
Der er besvær med at lægge off-game på engen da vi tit har vand, mad, sukker og andre sager som vi så skal helt ned på engen for at hente.
Ellers fin ide
Danni ( som stemmer for at man sidder ved bålet med sin ULD kappe og studhætte)
|
|
|
Post by Nilas Holst on Aug 26, 2006 1:27:07 GMT
Det er egentligt super simpelt, for som jeg har ¨årståe det, har minebyen lånt middelalder teltet grundet afholdelse af bryllup...
|
|
Astrid
senier medlem
|
Post by Astrid on Aug 30, 2006 17:54:09 GMT
Til danni: vand, sukker og andre sager som du har brug for ingame skal da være i ingame indpakning ellers er det ikke sjovt Ellers fair nok, synes bare middelalder telt kunne være fedt
|
|