|
Post by Jannik. K. Hansen. / Marlo on Sept 15, 2007 20:29:57 GMT
;D så drenge og piger... mænd og Kvinder.. og andet levende der kigger forbi Keltors Nu kan man igen, tillade sig at Kalde det for et #Fort# ;D vil gerne sende en tak, til de mennesker der trodsede vind og vejr. for at være med til genopbygningen af Keltors. synes selv vi fik gjort en god indsats. glæder mig til at høre dfen ros der kommer fra de andre næste spille-gang.. og nej... muren er ikke til brænde... ser jeg nogle der benytter sig af den hurtige udvej. at bruge den som brænde... om de så er små spejder.... slipper de ikke for hirdens Sergent´s vrede.. og bare spørg mine mænd hvordan den føles..
|
|
|
Post by Charlie Bjørklund on Sept 16, 2007 7:50:24 GMT
jeg vil også gerne sige tak til dem der kom super duper arbejde og ja jeg vil gerne så goboerne tabe kæbe når de ikke rigtig kan kravle ind over vores dræber mur (eller under)
|
|
|
Post by Christian Winther/Emirkol on Sept 16, 2007 8:19:08 GMT
hørte om jeres arbejde.. jeg kan ikke sige andet en FUUUUUUCK Hvor er det sejt arbejde.!!!
Ville så gerne have været med men var på job (hvilket var en rigtig lorte dag)
|
|
|
Post by Jane Dixon / Érien on Sept 16, 2007 10:38:22 GMT
Du får nok muligheden en anden gang christian Jeg er personlig ret spændt på at se 1 mand med skjold (!) holde en hel hær ude/inde ved bagindgangen!! ;D Jane
|
|
|
Post by julie on Sept 20, 2007 13:36:42 GMT
ville gerne have hjulpet men kunne ikke.
men glæder mig MEGET til at komme op og se det.
|
|
|
Post by malthesp on Sept 24, 2007 12:48:48 GMT
Glæder mig til at se det ! har du testet det charlie? så det ikke vælter ligeså let som fort otto!
|
|
|
Post by Charlie Bjørklund on Sept 25, 2007 5:49:00 GMT
Ikke endnu kan vi gøre sammen næstegang
|
|