|
Post by Jane Dixon / Érien on Sept 19, 2007 5:54:51 GMT
Der har været en del snak om at vi skal blive bedre til at kæmpe, så vi også i KAMP kan vise resten af skoven hvem og hvad roulerne er!! Derfor spiller jeg nu bolden op til at vi genindfører KAMPDAGE - altså dage hvor vi mødes til både organiseret kamptræning og øvelse. Det vil højst sandsynligt dreje sig om 2-3 timer ad gangen, enten en eftermiddag, weekend-dag eller aften, og mit spørgsmål til jer lige nu og her er, hvilke tidspunkter på døgnet der generelt passer jer bedst (og her kommer så lige en reminder på, at vi pt træder ind i efteråret, hvor sene dagstimer bliver hurtigt mørke!). Mit personlige udgangspunkt er, at weekend-dagtimer er bedst, men byd ind byd ind, så vi kan få så mange med som muligt! Skulle det vise sig, at folk bedst kan i aftentimerne, vil jeg personligt rykke på at vi kan finde en idrætshal eller andet anlæg at være i når mørket falder på Tanken er, at træningsdagene bliver korte, men hyppige, således at de er lette at komme til, og ikke kræver ret meget andet end fremmøde, våben, og lyst til tæv Over and out Jane / Érien
|
|
|
Post by Christian Winther/Emirkol on Sept 19, 2007 11:55:25 GMT
Super ide Jane!
Ville høre om det ikke var muligt at gøre det i selve skoven også, at når vi ikke var på alverdens opgaver så trænede vi inde i fortet/udenfor
Problemet er at jeg ikke har sååå meget tid pga arbejde og hjemme fronten. Men super ide!!!
|
|
|
Post by Jane Dixon / Érien on Sept 19, 2007 12:34:06 GMT
Vi supplerer selvfølgelig offgame kampdage med ingame træning og kampcirkler, fra og med oktober Kampdagene er ment som et kvikt supplement til dem der har lyst til at mødes og træne for en kort bemærkning når vi ikke er i skoven. For dem med småpressede kalendre (såsom dig ) træner vi så også ingame (når folk altså er i Keltos og ikke ude på diverse vandringer)... Jane / Érien
|
|
|
Post by Charlie Bjørklund on Sept 19, 2007 16:55:24 GMT
Yo sende eftermiddage er der jeg bedst kan eller i weekender hen af Formiddagen
|
|
|
Post by Jannik. K. Hansen. / Marlo on Sept 19, 2007 18:09:57 GMT
Helst Weekender.
|
|
|
Post by julie on Sept 20, 2007 13:34:40 GMT
weekender og sen eftermiddag
|
|
|
Post by jonas samuelsen / Agmundt on Sept 21, 2007 22:08:19 GMT
uha dada. Jeg leder efter arbejde lige for tiden, så kan ikke lige se hvad der passer bedst. Men en weekend et altid god
|
|
|
Post by fisker on Sept 22, 2007 12:16:23 GMT
lørdag før spille start
|
|
|
Post by Jane Dixon / Érien on Sept 22, 2007 12:32:05 GMT
Faktisk ikke en dårlig ide peder... Det er så hermed officielt: Der vil fremover (ved overnatnings-scenarier) være fast kamptræning lørdag formiddag inden spilstart. Dette er ikke tvungent, men jeg vil på det kraftigste opfordre alle til at deltage (inkl mig selv), så vi allesammen kan blive bedre til at slås... Derudover forsøger jeg stadig at arrangere kampdage i løbet af måneden op til spilgang, for dem der har lyst. De vil typisk foregå herinde i kbh, og typisk i weekenderne. Jeg smider løbende datoer op hvor man så kan melde sig på Eftersom vi har workshop næste weekend vil den første kamptræning derfor være lørdag formiddag i spilweekend. Men i skal være mere end velkomne til at tage jeres våben med på workshoppen, til når vi holder pause og gerne vil ha noget frisk luft! Jane / Érien
|
|
|
Post by Christian Winther/Emirkol on Sept 23, 2007 11:20:05 GMT
WHAT??? Pause i workshop? Er du helt væk??? *griner* Lyder godt
|
|
|
Post by Charlie Bjørklund on Sept 25, 2007 5:52:45 GMT
der kan jeg aldrig komme fordi jeg arbejder hver lørdag
|
|