|
Post by Nielsha on Jul 18, 2007 15:05:51 GMT
den nye rouler workshop ved at blive planlagt. ;D
dato 25/26 august
der skal intilvidre bestemmes 1 ting.
skal det være overnatníngs workshop. ellers bliver det kun lørdag det vli være op til jer.
man kommer til tiden og går når det slutter ! dette er ikke fordi vi er stride men en workshop fungere bedst når alle bliver. kan man ikke når at komme til start skal man have aftale med Karina eller mig (Niels) ;D
håber vi bliver flere end sidst ;D
|
|
|
Post by Jane Dixon / Érien on Jul 18, 2007 16:54:12 GMT
Jeg er på!
|
|
|
Post by malthesp on Jul 18, 2007 17:24:58 GMT
jeg kan ikk ,da jeg skal til reload( spejder, tingel'tangel) øv bøv
|
|
|
Post by jonas samuelsen / Agmundt on Jul 19, 2007 12:08:38 GMT
jeg kan kun den 25
|
|
|
Post by julie on Jul 20, 2007 11:47:08 GMT
ej det var da hyggeligt nok sidst... men det kunne være fint vis vi fik lavet noget næste gang. hehe jeg ved ikke endnu om jeg kan komme men finder snart ud af det
|
|
|
Post by Jane Dixon / Érien on Aug 6, 2007 20:00:52 GMT
Hvis det skal være overnatning kan jeg kun fredag-lørdag. Skal til stor familie-halløj lørdag eftermiddag, såeh...
Jane
|
|
|
Post by Charlie Bjørklund on Aug 6, 2007 21:05:18 GMT
Yo ho jeg er på tror ikk jeg skal noget nogen af dagene så den "lille" Bandit er også med....
|
|
|
Post by pernilleschjoedt on Aug 8, 2007 19:28:04 GMT
Heyy . Jeg rykker nærmere pensions alderen (jeg fylder ENDNU et år), og kan derfor ikke deltage d. 25-26. (og NEJ, i bliver ikke snydt for kage ) er det evt. muligt at holde det fra d. 24-25 ?? (PLEASE???) jeg viil meget gerne med, jeg vil meget gerne sy, og jeg skal nok synge smølfesangen, hvis det er der skal til...!!)
|
|
|
Post by Jane Dixon / Érien on Aug 14, 2007 3:48:38 GMT
Hjerneblødning... mit familie-gejl er i den kommende weekend, så jeg er klar både d. 24., 25. og 26.
Jeg er FOR overnatning hvis det er sådan at vi enten:
- mødes til spisning fredag, overnatter og går igang TIDLIGT lørdag, eller - mødes lørdag morgen og arbejder effektivt hele lørdag, spiser og hygger lørdag aften, og tager hjem TIDLIGT søndag morgen
Det afhænger meget af behovet for at hygge, for hovedformålet må være at få noget fra hånden?
Jane / Érien Eidansdatter
|
|
|
Post by mauzer on Aug 14, 2007 22:06:26 GMT
Reload, hehe ^^ . Lød som noget harddance, men så " spejder-gejl" Jeg er frisk 24-26, men skal sikkert arbejde så er vel væk nogle timer hist og pist. Især lørdag mogeren kl. 7 , ikke charlie :)D
|
|
|
Post by Anders Japsen on Aug 17, 2007 9:24:46 GMT
Jeg kan ikke, der er "ryste sammen tur" på min efterskole den weekend... Desvære
|
|
|
Post by karina on Aug 17, 2007 11:59:14 GMT
Jane og jeg mødes senere i dag, så herefter kommer der besked om hvor og hvornår det helt præcist bliver :-)
|
|
|
Post by Charlie Bjørklund on Aug 21, 2007 20:38:28 GMT
Jeg er også for overnatning..
|
|
|
Post by Jane Dixon / Érien on Aug 21, 2007 21:36:07 GMT
Opdatering på workshop Karina og jeg har snakket workshop som lovet, OG dertil er der jo kommet til ændringer i de overordnede planer... Workshoppen bliver rykket - for sidste gang - til henved slutningen af september! Til gengæld bliver der fra og med september afholdt faste workshops, med deltagelse fra diverse gamle hoveder som står klar til at hjælpe med syning, historiefortælling, skjolde m.m. Med hensyn til afholdelse skal jeg fremover nok stå som garant for, at lokaler og mad er på plads, og at datoerne bliver meldt ud i god tid og fulgt op på, så vi kan få så mange af jer med som muligt! Som nævnt i en anden tråd tidligere idag kommer der et nyhedsbrev ud mandag næste uge, hvor i kan læse mere konkret om hvad der kommer til at foregå af Keltos-ting de næste par måneder. Nyhedsbrevet bliver ligeledes en fast månedlig event, typisk sendt ud den sidste mandag inden spilgang, så vi får både workshop-diskussioner, holdledermøder og andet godt spilforberedende med - hver gang Vi ses i september - skriv endelig hvis i har spørgsmål eller forslag! Jane KH Keltos
|
|
|
Post by christa on Aug 22, 2007 10:11:40 GMT
Vi kan ikke komme. Vi skal til noget rollespil (Zombie-live). Det bliver pænt sjovt
|
|
|
Post by Jane Dixon / Érien on Aug 22, 2007 16:24:01 GMT
? Christa? Jeg gentager, så alle er med: workshoppen næste weekend er rykket til slutningen af september
|
|