|
Post by Kasper Friis Hansen on Nov 8, 2005 13:43:21 GMT
SÅ er den her!!!!
Den spritnye, den underholdende, den onde og helt igennem fantastisk vrede og ingame loge for alle der hader elvere af et godt/ondt hjerte.
Hvis DU har lyst til at være en del af et hemmeligt broderskab på tværs af grupperne, så skriv til mig. Helst pr. e-mail så alle ikke ved hvem den hemmelige loges medlemmer er.
Hvis man har nogen spørgsmål skal man være meget velkommen til at skrive dem i denne tråd.
Kasper
|
|
|
Post by klifforth on Nov 8, 2005 15:31:53 GMT
jeg er med på den.. jeg tror jeg er en af dem i FK der er mest efter elverere.. de siger elverne selv såå.. hehe.. men jeg er med!!
[glow=red,2,300]-klifforth-[/glow]
|
|
|
Post by Kasper Friis Hansen on Nov 8, 2005 15:49:23 GMT
Well det lyder cool Martin
Men det er sådan set meningen at folk ikke skal vide hvem der er medlem af logen. Det er lettere at spille på at den er hemmelig ingame hvis man ikke kender medlemmerne offgame.
Når det nu er sagt skal du være meget velkommen. Du skal bare huske at din rolle skal kunne tolerere at imperiet, og andre også kan være medlemmer.
Det var så det første medlem. Der må findes 3-4 stykker mere derude. Send mig en mail!!!!
|
|
|
Post by Joakim on Nov 8, 2005 18:31:48 GMT
Skal jeg slette jeres 2 indlæg?
|
|
|
Post by andersrasmussen on Nov 8, 2005 21:46:30 GMT
Skal jeg slette dit indlæg? (Kasper er jo selv admin. så mon ikke han selv finder ud af det )
|
|
|
Post by Kasper Friis Hansen on Nov 9, 2005 14:07:34 GMT
Jeg tror de to indlæg tjener ganske godt til at udpensle en vigtig pointe.
Og nu er der forresten to rouliske medlemmer af elverhaderlogen.
Kasper
|
|
|
Post by ADMIN on Apr 11, 2006 19:37:44 GMT
BUMP!
|
|
|
Post by klifforth on Apr 11, 2006 20:13:54 GMT
kasper vi må lige finde ud af noget mere med det.
|
|
|
Post by smaakage on Apr 12, 2006 0:00:43 GMT
hold kæft jeg er ved at pisse i min gode bukser af grin... over denne post =D....
god ide ellers Kasper!
Morten.
|
|
|
Post by Kasper Friis Hansen on Apr 12, 2006 19:58:49 GMT
Well, nu hvor emnet er taget op igen. Grunden til at dette forslag kom på banen til at begynde med, var at imperiet foreslog det. Det er aldrig været noget jeg skulle være med i, jeg bragte bare budskabet videre. Det jeg foreslår er at folk der synes en hemmelig loge for elvernes udryddelse er en god og spændende idé gør noget ved det i spillet. I kan evt. kontakte nogle imperiefolk først, det må i selv finde ud af. Pointen med dette her er, at selvom jeg synes det er en god idé har jeg ikke tænkt mig at gøre noget ved det, så det er op til andre. Man kunne jo også bare lave en roulisk loge, og så senere tage andre ind. Det er bare med at komme igang. Kasper
|
|
|
Post by larsandersen on Apr 13, 2006 19:45:56 GMT
Elverne ved da godt at vi hader dem!!!! så hvordan kan der være en hemmelig loge, skal de så først lade som om de kan lide elver og bliver de så ikke myrdet af af andre Roulere inden de er færdige med at være hemmelige.
ha ha
Venlig hilsen Lars Andersen
|
|
|
Post by andersrasmussen on Apr 13, 2006 20:29:01 GMT
Jeg _tror_ at det hemmelige ligger i, at denne loge har et SÅ stort had til elvere at det kan gå på tværs af kulturelle fordomme og relationer.
Det var ihvertfald det jeg lige tænkte...
For ellers har Lars (stort set) ret.
Anders
|
|
|
Post by Kasper Friis Hansen on Apr 17, 2006 22:56:21 GMT
Ja hvis man absolut vil prøve at være destruktiv i stedet for konstruktiv så har Lars ret Ellers, så er det anders sagde rigtigt. Pointen er jo netop at logens medlemmer ser krigen mod elverracen som det alle vigtigste, også vigtigere end at besejre imperiet, og at man derfor kan alliere sig med disse fordi man har et fælles mål. Og derudover er pointen selvfølgelig at det er sjov at være medlem af en hemmelig loge. ;D Kasper
|
|
Thoralf Hansen
senier medlem
Preacherman!
Alt er sagt med et blink i ?jet...
|
Post by Thoralf Hansen on Apr 24, 2006 14:05:22 GMT
Hemmelige loger er kun sjove, hvis optagelsesritualerne er ....... .........!!
|
|
|
Post by Kasper Friis Hansen on Apr 24, 2006 22:24:51 GMT
Thoralf... du starter bare din egen hemmelige loge. Så kan du begynde med at krænke dig selv, og så kan vi se om andre har lyst til at være med bagefter. Bortset fra det så mener jeg at ovenstående post er lige på grænsen til hvad der er fedt at skrive på et offentligt forum. Ved godt at det er noget forfærdeligt kedeligt politisk korrekt noget at skrive, men én fjer kan hurtigt blive til masse super kedelig omtale hvis man ikke passer på. Kasper, som godt ved at ovenstående post var en joke.
|
|