|
Post by Nilas Holst on Jun 8, 2007 18:18:47 GMT
Hep hey folkens. Efter sidste års sommerscenarie skylder vi en del penge hos Landsteds rådet for leje af diverse telte og udstyr. Det har vi fået lov til at arbejde af i timer hos dem så vi ikke skal af med penge, men ren arbejdskraft.
Ligeledes har vi fået lov til at arbejde en del af for dette års sommerscenarie.
Derfor vil der efter generalforsamligen den 16/6-07 drage en ekspedition afsted mod hedehusene med ca start kl. 16.00
Det vil være muligt at overnatte dernede bare man selv tager sovepose med. Landsteds rådet sørger for mad og drikkevarer under arbejdet.
Til den første weekend kan vi max stille med 15 personer. Arbejds opgaverne vil være at slæbe træ, save brænde, udgrave til et drivhus og lignende fysisk arbejde.
Udover afregning i mandskabstimer for lejen, skylder vi 4500kr for de rundstokke der blev ødelagt ved at blive brugt som hegn og for dem der blev brugt som brænde. Derfor vil jeg gerne bede folk om til dette års sommerscenarie at passe på det udstyr vi låner / lejer så vi slipper for dumme ekstra regninger.
Skynd dig at melde dig til og modtag foreningens hyldest.
|
|
|
Post by mauzer on Jun 8, 2007 21:19:57 GMT
Sociale props helt sikkert Jeg melder mig!
|
|
|
Post by Nilas Holst on Jun 8, 2007 22:13:07 GMT
|
|