|
Post by jonas samuelsen / Agmundt on Feb 23, 2007 18:49:39 GMT
hvornår kommer der en ny bygge borg workshop. vi var ikke mange sidst og der var der også så vildt meget sne (og en bil der sad fast) så vi fik ikke bygget. kan vi ikke lave en ny hvor der kommer flere ud og bygger borg, og laver noget hygge senere hen af aftenen.
|
|
|
Post by Nilas Holst on Feb 23, 2007 19:15:05 GMT
Jeg regner med at blive i skoven på lørdag den 3 marts efter opsætning. Så hvis der er nogen der har lyst kan vi give den en skalle inden det bliver mørkt.
Hvis der ellers er nogen der har de mærkelige lyster som jeg har, så som at sove i en kold skov, så har jeg booket shelteret til overnatning.
|
|
|
Post by Anders Japsen on Feb 23, 2007 20:04:36 GMT
Det kunne godt være jeg ville det. Har sovet i en kold skov så mange gange før og jeg spare to togbilletter Men hvad gør vi så med mad?
|
|
|
Post by Nilas Holst on Feb 23, 2007 22:51:36 GMT
Mad: 1. du hæver penge. 2. går i et supermarked og køber ind. 3. bringer det med i skoven. 4. samler brænde i skoven 5. laver bål i skoven 6. varmer din medbragte ,ad over brændet du har samlet 7. venter på dit mad er gennemstegt 8. spiser din medbragte mad du har varmet over bålet du har lavet af de grene du har samlet i skoven 9. venter 10. Finder et toilet
|
|
|
Post by jonas samuelsen / Agmundt on Feb 24, 2007 14:21:46 GMT
haha... det lyder lækkert... men jeg husker nu stadig den helt vildt gode super lækre mad du guffede sidst. hvor kommer den ind i billedet?
|
|
|
Post by Anders Japsen on Feb 24, 2007 18:06:08 GMT
Nilas Holst: Man må ikke sige ad til mad Så tror jeg nu hellere jeg vil finde på noget koldt at spise... en madpakke af en eller anden slags
|
|
|
Post by pernilleschjoedt on Feb 25, 2007 10:39:00 GMT
Jeg kan desværre ikke ... skal på job og har en vigtig aftale om aftenen... ses til ... ... april (årh hvor er det nedern...)
|
|
|
Post by bam2720 on May 23, 2007 9:27:26 GMT
damn!! må sku også melle fra. vil meget gerne men har en familie på landet der også gerne vil se mig den aften.. men kommer om søndageb!!!!
|
|