|
Post by Nilas Holst on Jan 18, 2007 23:11:59 GMT
Så er det ved at være tid til at få lavet lidt ved Keltos igen. Derfor vil der i weekenden den 27 og 28 januar være arbejds dage i Keltos. Vi starter lørdag kl 12.00 og fortsætter til søndag når det begynder at blive mørkt. Der vil være nogle der sover derude så alle der føler trang til dette sørg for at tage soveposer med. Jeg har booket Shelteret til overnatning så vi ikke skal sætte telte op. Husk også selv mad og drikke til alle måltider.
Vi skal have lavet et nyt brænde skur, og masser af brænde. Alle murene skal have en kærlig hånd. Der skal marcheres i buskene midt på pladsen. Bål pladsen kunne godt trænge til en opfriskning. Vores udstyr i skurvognen trænger til en seriøs oprydning. Hvad bruger vi hver gang, engang imellem og hvad skal smides ud.
Har du flere ting der skal laves så smid det på her. Skriv også gerne om du kommer og om du overnatter.
|
|
|
Post by Charlie Bjørklund on Jan 19, 2007 11:25:53 GMT
Jeg tror jeg kommer og overnatter nok også....
fik lige en tanke laver vi et godt bål og laver mad over det til aften tænker jeg??? altså så man bare tager noget kød med.. ;D
|
|
|
Post by Jane Dixon / Érien on Jan 19, 2007 11:40:37 GMT
Hej Nilas, Jeg skal til min aller aller vigtigste eksamen mandag d. 29. så jeg kan ikke - selvom jeg meget gerne ville - deltage i weekenden Håber virkelig det er ok... Til gengæld kommer jeg til opsætning og spil weekenden efter - ved ikke liiige om jeg overnatter (var gonnok koldt sidst) men man ved aldrig Jane
|
|
|
Post by Nilas Holst on Jan 19, 2007 23:34:21 GMT
Jane Dixon / Érien: DET ER ABSOLUT IKKE ACCEPTABELT Som om uddannelse kommer før skoven... Pfthh næ må jeg nu bede om min bare... (Held og lykke og knæk og bræk) Charlie Bjørklund: planen er at vi laver bål ved Shelteret så vi kan grille der til aftensmad. Husk til alle der kommer at medbringe frokost til begge dage, aftensmad til lørdag og morgenmad til søndag + masser af drikke varer så folk ikke dehydrere.
|
|
|
Post by Jane Dixon / Érien on Jan 20, 2007 8:52:00 GMT
;D
|
|
|
Post by Nielsha on Jan 20, 2007 10:14:06 GMT
jég er også fresh er bare på arbejde staten af lørdag !! så regner med at komme ;D
|
|
|
Post by Anders Japsen on Jan 21, 2007 14:29:04 GMT
Jeg skal på arbejde lørdag og jeg skal måske til noget søndag så jeg ved ikke rigtig om jeg kan men jeg siger til når jeg ved noget
|
|
|
Post by pernilleschjoedt on Jan 21, 2007 16:46:44 GMT
Jeg kan desværre ikke kommer jeg har allerede sagt ja til at hjælpe de gæve pirater med div. ting og sager... vi ses til spilgang i marts
|
|
|
Post by Anders Japsen on Jan 24, 2007 14:14:28 GMT
Jeg kan måske være der lidt søndag
|
|
|
Post by karina on Jan 25, 2007 15:20:59 GMT
Jeg er på piratworkshop i denne weekend. Så det bliver en anden gang jeg kommer og hjælper til
|
|
|
Post by jonas samuelsen / Agmundt on Jan 25, 2007 16:04:06 GMT
nilas min ynglings bøffel. jeg har allerede sagt jeg ville komme så kommer da helt sikkert også
|
|
|
Post by Jane Dixon / Érien on Jan 26, 2007 7:55:16 GMT
Ynglingsbøffel ;D
|
|
|
Post by jonas samuelsen / Agmundt on Jan 26, 2007 20:23:24 GMT
jepper det er nilas! =D
|
|
|
Post by jonas samuelsen / Agmundt on Jan 28, 2007 12:31:23 GMT
arg... hvofor kom der ikke flere. vi var kun 4....
|
|
|
Post by Anders Japsen on Jan 29, 2007 18:52:45 GMT
Jeg var på arbejde og til piratlive workshop
|
|
|
Post by Jane Dixon / Érien on Feb 2, 2007 12:23:01 GMT
Jeg læste (forgæves) til eksamen...
|
|