|
Post by pernilleschjoedt on Dec 30, 2006 11:38:08 GMT
Hej Gæve Pirater på det gode skib "Johnna, Den gyldne Hamster"! vi skal jo have tilmeldt os til scenariet, jo hurtigere, jo bedre (og billigere) vi har drøftet det lidt, der er to "pakker" man kan vælge i mellem: luksus: man møder op lørdag, og spiller, og så tager man vist hjem sent lørdag eller tidligt søndag [glow=red,2,300]Pris: 700 kr.[/glow] denne pakke er vi mange der hverken har penge eller lyst til at betale for. men så er der jo den anden pakke, lad os kalde den "økonomi-pakken": man kommer fredag eftermiddag, og så hjælper man med at stille op, lave mad, og andre sjove ting. så spiller man lørdag og søndag hjælper man så med at rydde op. Pris : [glow=red,2,300]inden 1. januar: 350 kr.[/glow] (inden 1. januar) Johnna's crew har besluttet sig for den billige løsning, så hvis i skal på arbejde, må i nok bytte jeres vagt. hvordan pengene indbetales, er op til dig, men jo hurtigere det sker, jo billigere. find konto nummeret her : www.piratlive.dk/tilmelding.htmudfyld tilmeldings blanketten. under "hold", skriver du "Roulon Gruppen" husk også at man skal indsende sin karakter/rolle beskrivelse til JAK, vi snakker også roller til vores workshop, men det handler nok mest om hjemme arbejde med beskrivelsen. beskrivelsen skal være sendt senest den 10. januar, fin mail adresse på piratlive. Rask til! husk at betale
|
|
|
Post by pernilleschjoedt on Dec 30, 2006 19:48:48 GMT
Husk at I ikke kun skal betale for scenariet, i skal også sende en mail, med navn, adresse, karalter navn og så videre til Klaus Raasted (læs nærmere på hjemmesiden (linket ovenfor))
derfor er det måske nødvendigt at man i hvert fald har tænkt over et navn til sin rolle, når man melder sig til.
|
|
|
Post by Anders Japsen on Dec 30, 2006 21:19:49 GMT
Hvad med Harry Hummel (ikke Harry som i Harry Potter, men som Harry som i DSB reklamerne)? Er det ikke et godt navn?
|
|
|
Post by pernilleschjoedt on Dec 31, 2006 15:41:48 GMT
Det er smukt Anders... Skal selv hedde Cathrine Millwalk, blandt venner kaldet Cathrine, blandt fjender kaldet "huhggg.."
|
|
|
Post by Anders Japsen on Jan 1, 2007 14:50:35 GMT
Sygt... jeg har tilmeldt mig og betalt ;D
|
|
|
Post by Nielsha on Jan 4, 2007 20:45:12 GMT
jeg må desværre melde ud at vi ikke samlet nok folk til at danne et hold da hverken jonas v, charlie, martin, rasmus og jonas s. da vi ikke kan lave et crew på 3 mennesker så er det ikke muligt at danne et rouler hold desværre enda efter vi har bestelt hatte.
|
|
|
Post by Anders Japsen on Jan 4, 2007 21:34:47 GMT
Nederen! men hvad gør vi så... og skal vi så heller ikke holde pirat workshop hos pernille? Det er så sørgeligt alt sammen men kan vi ikke komme med på en anden måde?
|
|
|
Post by karina on Jan 5, 2007 13:15:11 GMT
Bare rolig - Vi skal nok find en løsning til de folk, der gerne vil med. I må endelig IKKE miste modet og engergien fordi der er nogle som siger fra. Det skal nok blive et hit uanset hvilken løsning vi finder.
Ang. hatte har jeg sat bestillingen i ro indtil mandag kl. 12.00. I skal kontakte mig pr. telefon (ikke nettet) inden da uanset om I vil have en hat eller ej. Sørg for at alle får denne besked.
Karina
|
|
|
Post by malthesp on Jan 5, 2007 14:21:13 GMT
jeg vil også gerne med!!!
|
|
|
Post by pernilleschjoedt on Jan 5, 2007 20:09:16 GMT
Okay!
Opdate:
Kan Ikke:
Jonas V Charlie Martin Rasmus Jonas S Niels
Kan godt:
Anders J Pernille Malthe
"This time, we'll fight!"
|
|
|
Post by malthesp on Jan 6, 2007 11:07:48 GMT
jeg er på... jeg er igang med at melde mig til men ved ikke hvad jeg skal hedde!! (må jeg gerne være Skizofren??)
og hvad er jrk?
Ham den lille?
|
|
|
Post by pernilleschjoedt on Jan 21, 2007 16:51:08 GMT
Jeg kan hermed oplyse at Roulon gruppen, indtager Pirat Live II, med 4 roulere, en ukendt person og 3 vi ikke kender se se, alt ordnede sig ganske fint ! I ser os ikke i skoven til februar, men vi vender stærkt tilbage i marts, med mindre vi er blevet ædt af hajen, kølhalet eller smidt i fængsel for pirateri
|
|
|
Post by Anders Japsen on Jan 21, 2007 20:19:50 GMT
Jeg vil helst ikke spises af hajen... men ku' det ikke være en fed npc (eller hvad det nu hedder) rolle "Ja det var et here fedt piratlive II. Jeg spillede npc." "Når hvad spillede du så?" Jo jeg var haj..."
|
|
|
Post by pernilleschjoedt on Jan 23, 2007 22:04:16 GMT
jo! især med det super nice haj hoved den har fået på fredag bliver den helt færdig, med rygfinne og hale og det hele, med mindre der er en der kommer mig i forkøbet
|
|
|
Post by Anders Japsen on Jan 24, 2007 14:13:15 GMT
Er der også noget fredag? Så tror jeg nok jeg kommer Ville forresten være fedt hvis vi i besætningen kunne holde et møde og finde ud af ting og sager som f.eks. hvem spiller hvad og flag og så vi også li'e har mødt hinanden inden piratlive. Det ville være surt hvis vi ikke kunne finde dem vi ikke har set før...
|
|
|
Post by pernilleschjoedt on Jan 25, 2007 13:41:31 GMT
ja... der er 3 nye, den ene hedder sofie, hun kommer på fredag (det har vi aftalt), og de 2 andre prøver hun at lokke med (de er alle sammen 16 år)...
|
|
|
Post by Anders Japsen on Jan 26, 2007 11:07:41 GMT
16 er en dejlig alder (er selv 16)
|
|