|
Post by dines on Jul 2, 2006 15:10:21 GMT
Som sagt, så fik vi kasseret en del spyd i forbindelse med skurvognsoprydningen.
Desuden var der et rognvald skjold der manglede læderkant, og en påbegyndt slagkofte.
Jeg vil i løbet af den kommende uge se om jeg kan nå at lave nye hoveder på spydene, og måske også ordne skjoldet.
Men det vil jo gå en del hurtigere hvis man fik lidt hjælp.
Jeg har ladet mig fortælle at skjoldet tilhører Niels HA, så han er vel oplagt som hjælper....
Jeg vil derfor invitere folk til Lyngbyvej 381, tir-fre fra formiddag til eftermiddag. Men sig lige til først.
Evt kan vi kombinere visse aktiviteter. Det ville jo være oplagt at få lavet spyddene INDEN på torsdag, hvorefter vi kan tage dem med til kampworkshop !
Jeg mangler dog et par ting der skal bruges. En hæfteklammepistol til skjoldkanter, og noget vandbaseret kontaktlim. Hvis ingen har nogen af delene, vil jeg nok selv skaffe det, og så håbe på at Joakim vil refundere pengene ?
Dines
|
|
|
Post by ADMIN on Jul 2, 2006 16:59:07 GMT
Mja... Lim og søm kan vi godt finde ud af. Men værktøj og andet vil jeg helst ikke rode med.. : )
|
|
|
Post by Charlie Bjørklund on Jul 2, 2006 17:11:30 GMT
Skal høre min Mor om jeg kan skaffe en hæfte pistol.... melder tilbage hurtigst muligt
|
|