Thoralf Hansen
senier medlem
Preacherman!
Alt er sagt med et blink i ?jet...
|
Post by Thoralf Hansen on Oct 29, 2005 10:07:15 GMT
SÅ må man sgu stramme baller lidt sammen, og finde udaf hvordan man kan lave sig noget godt spil.... Der er jo muligheder nok!!
|
|
|
Post by Joakim on Oct 30, 2005 10:06:04 GMT
Smukt Kasper.
Jeg synes, at spillet er tvunget til at følge det tempo som antallet af spillere kan bære. Ikke at jeg er tilfreds, langt fra.
Men hvad så med kamp? Skal sortelverne smides væk fra roulisk land? Skal vi tage lumious med og banke dem allesammen? Det kunne være cool"!!!
Bare ikke for sortelverne...
|
|
|
Post by Kasper Friis Hansen on Oct 31, 2005 10:37:35 GMT
Vi skal sgu da ikke bruge luminos... men jeg synes det er på tide vi får snakket et par alvorsord med sortelverne... og jonathan... jeg kunne godt tænke mig at du forklarede lidt bedre hvad du mener. Det er godt du siger hvad du er utildfreds med men jeg savner lidt bedre argumentation. Kan vi ikke have en fed dag i skoven uden nødvendigvis at slås med luminos? Kasper
|
|
|
Post by jonathan on Nov 1, 2005 19:21:48 GMT
Hvad vil du have mig til at argumentere for kasper?
"Kan vi ikke have en fed dag i skoven uden at slås med Luminos?"
Nej Kasper! det kan vi kraftedeme ikke
|
|
|
Post by MAO on Nov 2, 2005 10:11:18 GMT
Jeg synes også der var for lidt kamp sidst, og jeg vil også gerne have at vi tager hånd om det. Indtil da må vi så tale om hvad der gik galt, og hvad vi ønsker af spillet. MEN Ærlig talt, Jonathan, det var måske ikke så konstruktivt skrevet. Hvis det var for sjov må du gerne vise det på en eller anden måde. Det argument for at vi ikke kan have det sjovt uden at slå på Luminos er: Fordi, derfor. Og det er altså ikke noget argument, så jeg kan godt forstå at kasper efterlyser lidt mere konkret begrundelse at arbejde med. For dem som er interesseret har jeg talt med Lars Andersen, og vi har lavet en plan sammen, som han sikkert vil skrive lidt mere om. Alt i alt handler det jo om at hvis Alt skal styres fra toppen, så går tingene meget langsomt. Derfor rykker vi træningen ud til andre, således at jeg ikke skal bruge særlig meget af min tid på at gøre hæren klar til kamp. Hvis jeg har en hær der allerede er gjort klar til kamp, -trænet, deciplineret og organiseret, så er det meget nemmere og mere oplagt for mig, at gå i krig.
|
|
|
Post by Kasper Friis Hansen on Nov 2, 2005 13:52:22 GMT
Hey jonathan. Der er ingen grund til at hidse sig op. Det synes jeg du gør... hvis jeg tager fejl må du undskylde. Og så til det vigtige. Hvorfor mener du ikke vi kan have en fed dag i skoven uden at slås med luminos? Hvordan løser vi problemet ifølge dig? Du må selvfølgelig gerne komme med flere løsningsforslag. Og så forresten... tillykke med fødselsdagen
|
|
|
Post by larsandersen on Nov 2, 2005 16:14:44 GMT
På søndag!
Begynder jeg at træne Roulerne (Samen med min ”fætter ”) Vi tager udgangspunkt i vores lange veteran erfaring erhvervet i krigene ved Halivold og andre steder og under Wilhem Fredsbære og andre forskellige hærførere og bruger denne erfaring som udgangspunkt for indgame træning.
Målet er at 1 at få hæren til at arbejde bedre sammen 2 at få den enkelte kriger til at blive bedre til at kæmpe i en gruppe 3 at få styr på nogle forskellige kamp opstillinger 4 at få indøvet nogle enkle Kamptekniker/opstillinger i forhold til forskellige fjender 5 at få indøvet nogle helt entydige kommandoer som kan anvendes i Kamp
Overordnet således at hele hæren bliver istand til at udføre Fx 3 helt forskellige kamp tekniker, samt på sigt at veksle mellem dem. således at når der gives ordren xxxxxx så ved alle i hæren hvad planen er og hvor deres plads er i denne plan (selve opstillingerne og teknikken skal nok ikke diskuteres i dette åbne forum)
Desuden påtager jeg mig indgame at være talerør for krigsspillerne.
Venlig hilsen Lars Andersen
|
|
|
Post by MAO on Nov 3, 2005 8:27:27 GMT
Fantastisk! Det er hermed bevist, fra begge sider, at det kan betale sig at råbe sgu herinde på debatten
|
|