|
Post by MAO on May 23, 2006 18:36:29 GMT
Her er dagens gåde. Den er sjov, den er roulisk, den er op til jer at besvare...:
--- Hvorfor er roulerne så glade for Lordi??? ---
Svaret får i inden for 24 timer. I kan give jeres bud på et svar så længe. Den der gætter det får 2 hvidtøl.
|
|
|
Post by malthesp on May 23, 2006 19:09:04 GMT
Fordi at de har: 1.røde øjne 2. forsangeren har vinger 3. der er et pige monster på keyboard 4. jeg vandt 160 kr i en konkurrence min familie holder hvert år(på grund af dem). 5.og sidst OG mindst: de vandt melodigrandprix!!! Nååååh ja og så er forsangeren i fammilie med JOHNNA!!!!!!
|
|
|
Post by ADMIN on May 24, 2006 7:44:01 GMT
Fordi Lordi fjerner opmærksomheden fra, at halvdelen af roulon ikke får nok sex.
|
|
|
Post by daniel on May 24, 2006 8:49:29 GMT
Joakim, Jeg forstår ikke helt det svar!
Hrrrmmmmm hrrrmmmm, her kommer mit...
Lordi, Lordi, Lordi...
De kommer fra et land der har hvid og blå i deres flag! De er de ENESTE med latex sværd. Gode rollespillere. De sparker røv. De er den rouliske udgave af MGPs ellers så konservative, kedelige, usmaglige, mainstream, poppede, musik facistiske, hjerne døds agtige musikalske stemning, blah blah blah...
Jeg stemmer for at de nemt kan være roulere, eller udøde roulere, op til jer folkens!
De øl er MINE!!!
|
|
|
Post by Charlie Bjørklund on May 24, 2006 10:05:20 GMT
Vi elsker dem fordi de har nogle dejlige navler Flotte kostumer kommer fra finland VAndt MGP øhhh.... GOd musik sidst og ikke minds de spiser sukkerærter med johnna
|
|
Thoralf Hansen
senier medlem
Preacherman!
Alt er sagt med et blink i ?jet...
|
Post by Thoralf Hansen on May 24, 2006 11:21:24 GMT
De har let til kniven :-)
|
|
|
Post by MAO on May 27, 2006 0:23:21 GMT
Alt er sandt Men det mest sande er naturligvis at årsagen til at Lordi er roulernes yndlingsband er fordi Lordi spiller ROK musik. Hyg jer, og find på flere gåder!
|
|
|
Post by ADMIN on May 27, 2006 7:55:35 GMT
Arh!
|
|
|
Post by malthesp on May 28, 2006 11:33:13 GMT
Damn!
|
|