|
Post by dines on May 18, 2006 19:06:55 GMT
Er der nogen der skal med til leflive ?
Jeg er ved at samle folk ind til et lægehold. Så der er plads til folk der vil spille halvgale læger, men vi skal jo også bruge mere normale folk, sygeplejere M/K, familie og lignende...
Det er jo ikke ligefrem et kampscenarie, til gengæld bliver det skideskægt, da man kan få frit løb for sin indre rollespiller...
scenariet foregår fra 16-23 juli
læs mere på leflive.dk
Tilmeldingsfristen er i teorien overskredet, men jeg er overbevist om at jeg kan lave en aftale med arrangørerne. De skal jo have udfyldt deres lægehold...
Dines
|
|
|
Post by Kasper Friis Hansen on May 19, 2006 11:00:01 GMT
Ja hør på hvad Dines siger! Nu skal jeg selv med til LEF, så jeg kan ikke slutte mig til lægeholdet, men jeg synes at i burde tage med alle sammen. 1. Det er et luksusscenarie, hvilket betyder at der liver stillet op for jer og lavet mad til jer. 2. Det er anderledes end hvad de fleste af jer er vant til, uden at være for anderledes. (En fantasy-verden med teknologisk fremskridt på vej mod industrialisering) 3. I har mulighed for at komme på et godt hold, med en holdleder i kender. 4. I får lov til at sove i middelaldertelte www.leflive.dkKasper
|
|
|
Post by ADMIN on May 19, 2006 12:06:23 GMT
Det lyder alsammen meget godt, men det hjælper ikke at være i grækenland når det hele sker... Sur røv!
|
|
|
Post by Charlie Bjørklund on May 19, 2006 16:30:56 GMT
Kunne da godt finde på at tage med men ved ikk om jeg skal noget andet vender tilbage når jeg ved mere
|
|