|
Post by Kasper Friis Hansen on Mar 23, 2006 13:54:20 GMT
Hey alle.
Jeg var bare lige nysgerrig omkring, hvordan det gik i Lorania. Hvem var med, var der styr på holdet og var det en fed dag?
Og hvordan var arrangørerne?
Kasper
|
|
|
Post by david on Mar 24, 2006 16:41:31 GMT
Hey.. Det var Jonatan, Thoralf og mig der var afsted. Jokke blev syg i benet.. Det var en rigtig hyggelig dag, med lidt bong, og halvdårlige forsøg på røverier.. . Og så blev vi tæsket af byvagten, fordi vi prøvede at røve nogle knægte.. Umiddelbart mangler arrangørerne at få ordnet de to byer. I den ene var der ingen telte, og i den anden blev de først sat op 1-2 timer efter spilstart. Jeg skal ihvertfald derhen igen. David
|
|
Thoralf Hansen
senier medlem
Preacherman!
Alt er sagt med et blink i ?jet...
|
Post by Thoralf Hansen on Mar 27, 2006 7:52:33 GMT
"Bare spark til ham, vi kender ham ikke" Må siges at være det, som bedst kan beskrive denne opstart... hehe
|
|
|
Post by Kasper Friis Hansen on Mar 27, 2006 15:44:50 GMT
Den var vist lidt indforstået den kommentar . Jeg kunne godt tænke mig noget lidt mere uddybende hvis i har tid og lyst. Ellers må jeg jo bare krydsforhøre jer når jeg får fat i jer. Kasper
|
|
|
Post by david on Mar 27, 2006 16:08:06 GMT
Vi kommer begge to på søndag, så du kan krydsforhøre os dér.! Med hensyn til vores MEGET indforståede sætning, så var det da Jonatan(vores 3. røvermate) blev stukket ned af nogle gale sigøjnere. Thoralf var allerede smuttet, så jeg skyndte mig bare at råbe "Bare spark til ham, vi kender ham ikke alligevel", og så løb jeg også.. Heldigvis blev Jonatan reddet af nogle flinke Shargga'er. (Man skulle nok have været der, men det var ihvertfald griner.)
|
|