|
Post by Joakim on Feb 22, 2006 15:56:55 GMT
Hej alle
David og jeg skal bruge tilbagemeldinger fra de folk der er interesserede så vi kan få et overblik.
Indtil videre har vi kontakter til en person der kan aftage vores smuglervarer og andet vi kommer i kontakt med. Jeg er ved at finde arbejdspladser til de folk der undercover vil være røvere men stadig være tilknyttet byen. De folk vil give et godt alibi til os andre. Jeg skal høre fra folk der er interesserede i at have et undercover "job".
Ligeledes vil jeg gerne have at folk kigger på loranias forum og holder sig bare lidt up to date med regler, ideer og andet. Lige nu er det svært da vi alle venter på det nye udspil. Jeg håber at folk vil melde sig ind for at støtte lorania. Dels giver det også mulgihed for at oprette en karakter. F.eks. er det en mulgihed for at få smuglervarer mellem spilgangene så man starter med varer man kan afsætte. Der er også mange andre ting ved det. Det virker som om at smulgere/røvere har været meget godt tilset i de nye regler. Så udnødt det : )
Jeg er sikker på det bliver sjovt og hyggeligt!
Vi skal have et lukket forum, så alle andre ikke kan læse hvad jeg/vi har at sige.
|
|
Thoralf Hansen
senier medlem
Preacherman!
Alt er sagt med et blink i ?jet...
|
Post by Thoralf Hansen on Feb 25, 2006 17:16:32 GMT
Ville bare lige høre, hvornår vi får vores eget forum hos Lorania, så vi kan lægge de skumle planer?
|
|
|
Post by Joakim on Feb 27, 2006 8:22:27 GMT
Sejt! Får vi et forum?
Øv, det er vist mig der skal undersøge det?
Ellers bliver det davids første rigtige opgave! : )
|
|
Thoralf Hansen
senier medlem
Preacherman!
|
Post by Thoralf Hansen on Feb 27, 2006 12:56:24 GMT
Bare giv den til David, så får han noget at ruske i...!!!
|
|
|
Post by Joakim on Feb 27, 2006 19:18:38 GMT
Møg, jeg har allerede ordnet det....
|
|
|
Post by Joakim on Feb 27, 2006 19:20:22 GMT
Vores forum ligger hos lorania under deres forum, det giver os mulighed for at kun de rigtige folk kan læse det.
I skal logge ind på lorania og sende jeres BRUGERNAVN ikke rigtige navn men BRUGERNAVN, så kan I få adgang til forumet.
Jeg laver et super oplæg senere...
|
|
Thoralf Hansen
senier medlem
Preacherman!
|
Post by Thoralf Hansen on Feb 27, 2006 20:06:58 GMT
Regner med at vi skal sende dette til Admin? HVad hvis ens brugernavn, er ens rigtige navn?? Øv så må man ikke være med i hulen...
|
|
|
Post by david on Feb 27, 2006 20:33:32 GMT
Så er jeg tilbage fra Norge, frisk og klar til at smadre..! (Og ruske..)
|
|
|
Post by david on Feb 27, 2006 20:36:18 GMT
Og jeg kan ikke finde vores forum..!! Har godt nok ikke sendt mit brugernavn til nogen endnu - er det derfor? Og jo, jeg kan godt finde Lorania's forum..
|
|
|
Post by Joakim on Feb 27, 2006 21:14:03 GMT
VORES forum på LORANIAS forum bliver først til at se når man er logget ind og man har fået adgang - det mangler David : )
I skal skrive jeres brugernavn, som kan være det samme som jeres navnm til Anders H. Hansen og spørge ham pænt om I må få lov til at komme på røverforumet... . ) Godnat!
|
|
|
Post by david on Feb 28, 2006 21:00:13 GMT
Nu har jeg sendt en mail til Anders.. Glæder mig til at få adgang til vores mega hemmelige forum..!
|
|
|
Post by Joakim on Mar 1, 2006 12:02:17 GMT
Godt!
|
|
|
Post by david on Mar 1, 2006 18:30:45 GMT
Har faktisk overvejet om jeg skulle spille dværg derude.. Ikke i marts(har ikke udstyret endnu), men længere ude i fremtiden..
Kunne være fedt med noget dværgebong og smugleri.. Hæhæ
|
|