|
Post by Jesper Kristiansen on Apr 26, 2005 15:44:37 GMT
Hej Drenge og Piger,
Weekenden d. 10-12 Juni bliver der af holdt et Ungdomsskolescenarie i Køge Bugt Strandpark. Scenariet foregår i Niraham, dog et andet sted i Nordlenet. Selve scenariet er opdelt i to store grupperinger. En by, og en Norrlandsk horde på plyndringstogt. Til byen stiller Imperiet muligvis nogle voksne spillere til at være "de voksne"... kunne I tænke jer at gøre det samme for den Norrlandske Horde?
What's in it for you? I får en fremragende PR-mulighed for foreningen blandt de unge spillere vi så gerne vil have aktiveret. Spillerne ligger i aldersgruppen 15-18, og er dermed fremragende Raw-material for den rouliske horde... derudover giver vi en stak bajere når scenariet er slut...
I skal helst være 3-5 stykker... der giver den gas på bedste norrlandske manér og pisker en stemning hos de unge mennesker.
Scenariet bliver som sagt afholdt i en strandpark, hvilket igen giver mulighed for at spille Fantasy i andet end en skov eller på en skole...
HVis I gider at drøfte det, og så smide en mail til mig på:<br>Jesper@landstedsraadet.dk ville I være alletiders
Håber I vil lege med Jesper "Fifi" Kristiansen 28283910
|
|
|
Post by klifforth on Apr 26, 2005 20:33:59 GMT
jeg kunne godt være frisk..
hvor meget koster det???
[glow=red,2,300]-klifforth-[/glow]
|
|
|
Post by Kasper Friis Hansen on Apr 27, 2005 23:14:24 GMT
Martin... Efter hvad jeg kan tolke af jespers post så er det gratis for voksne. Men det kræver nu at man ikke selv kan gå i ungdomsskole, men derimod er ansvarlig og voksen. Det lyder som god træning til grænseland Min personlig holdning er at jeg ikke vil betale. Hvis jeg skal passe børn skal jeg anstenge mig for ikke at ville have penge for det. Hvad med transport? Udstyr sørger Kim for eller hvad? Det lyder spændende, men lidt ekstra info vil ikke være at foragte. Vi vender det på næste bestyrelsesmøde.<br> Kasper ps. Hvornår vil i have et svar
|
|
|
Post by Jesper Kristiansen on May 3, 2005 18:36:06 GMT
Selvfølgelig skal I ikke betale...
Udstyr? Kostume og våben skulle I meget gerne selv have, men telte und so sørger vi for...
svar vil jeg gerne have ASAP... ring eller skriv når i har holdt møde (eller ved noget)
Jesper 28283910
|
|
|
Post by dines2 on Jun 8, 2005 16:30:39 GMT
hva, blev det til noget med os og dette ?
Det passer mig dårligt, men jeg har i teorien sagt ja, og hvis det er blevet sagt videre, så er det for sent at melde fra. Men hvad sker der ?
Dines
|
|