Thoralf Hansen
senier medlem
Preacherman!
Alt er sagt med et blink i ?jet...
|
Post by Thoralf Hansen on May 9, 2005 9:10:08 GMT
Kommer vi til at spille en speciel gruppe, eller er vi bare almindelig krigere/jægere?
|
|
|
Post by Joakim on May 9, 2005 17:32:04 GMT
Vi vil forhåbentlig være en mere samlet gruppe under mallerne.
Kasper og jer tager ind og snakker med koordinatoren for mallerne på torsdag, så hvis I har nogle spørgsmål så fyr inden da: )
|
|
|
Post by klifforth on May 9, 2005 18:58:29 GMT
hvor og hvornår kan man tilmelde sig??
[glow=red,2,300]-klifforth-[/glow]
|
|
|
Post by Joakim on May 9, 2005 20:35:07 GMT
Via Loranias side er der tilmeldning og alt du skal bruge : )
Der er en tråd på deres ang det samme....
|
|
Thoralf Hansen
senier medlem
Preacherman!
|
Post by Thoralf Hansen on May 10, 2005 12:41:23 GMT
Læste lige på det er link, hvis men er Shargga, så skal man spørge om lov hos arrangørene, hvis man ønsker at bruge ringbrynje!! Så stemmer lidt for at vi kommer som almindelige Mallere, selvfølgelig som gruppe! Jeg regner desværre ikke med at komme til workshop på lørdag(Lolland I ved), men hvis der bliver snakket om roller, vil jeg gerne lige have stukket en mail, så jeg kan følge lidt med ;D Det ville måske kort være en ide, at finde udaf om vi skal være totalt vilde, eller en mere organiseret maller-gruppe! Bare lige et forslag
|
|
|
Post by Joakim on May 10, 2005 17:17:38 GMT
Jeg kan love dig at vi bliver vilde og meget godt organiserede i kamp ; )
Ideen er at vi skal have en meget kontrollet gruppe, hvor diciplin hersker! Det bliver med en del panzer dog inden for hvad Lorania ønsker. Det finder vi ud af på torsdag! : )
Men endelig flere spørgsmål!
|
|
Thoralf Hansen
senier medlem
Preacherman!
|
Post by Thoralf Hansen on May 11, 2005 7:45:40 GMT
Så vi skal altså spille mallere!? Hvordan med våben, er det bare alle mulige slags, eller er der nogle vi bruger frem for andre fx. økser, spyd osv.?
|
|
Thoralf Hansen
senier medlem
Preacherman!
|
Post by Thoralf Hansen on May 11, 2005 16:05:27 GMT
Hvordan med baggrundshistorier? Skriver vi en fælles, eller bliver vi bare enige om nogen fælles punkter, og så skriver alle bare udfra disse? Eksempelvis, at gruppen alle er fra den samme stamme osv.
|
|
Thoralf Hansen
senier medlem
Preacherman!
|
Post by Thoralf Hansen on May 11, 2005 17:57:19 GMT
Og en meget vigtig ting, jeg lige faldt over. Om vi er de gamle fuldblods mallere, eller de nye. Hver har jo deres fordel, de gamle kender mest til historie, hvor de nye bedre er kendt i det område vi spiller i, alt dette kan læses i deres folder. Det i hvert fald en ting vi skal tage stilling til.
|
|
Thoralf Hansen
senier medlem
Preacherman!
|
Post by Thoralf Hansen on May 13, 2005 9:03:17 GMT
Ville lige høre, hvordan jeres møde gik i går, og hvad I fandt ud af. Jeg dukker jo ikke op i morgen, så kunne måske få smidt en mail i denne retning? Har I nogen anelse om hvor mange, som er tilmeldt?
|
|
|
Post by Joakim on May 15, 2005 18:24:58 GMT
mange spørgsmål! Vi må lige samle det op. Det vigtigste er at vi får en samlet baggrund for holdet. Resten har kasper svar på. Jeg får kasper til at lægge svaret op : ) Men kom med forslag til holdet: -Adelsfamilie der har levet med deres ulovlige tro på kyrog og nu er blevet afsløret og så er rejst til bakkelandet. -En gammel klan, der har boet i grænselandet længe. -Dit forslag. Og så er det op til folk selv om de vil være bortførte børn eller hvad dælen! : )
|
|
Thoralf Hansen
senier medlem
Preacherman!
|
Post by Thoralf Hansen on May 17, 2005 9:06:08 GMT
Det er nogle gode forslag, kan godt li' det med adels familien Det jeg har gået og brygget lidt på, er nærmere en orden af krigere, på tværs af klaner! Kürogs diciple: Oprindeligt blev denne orden til, kort efter at Diego Mallín vendte sig mod destruktionens gud. Den er således den ældste orden, hvor kun de bedste krigere bliver optaget. Førhen var det kun fuldblods Mallere, som udgjorde rækkerne i denne gruppe, men gennem de sidste par år, har halvblods Mallere også fået adgang(de bortførte børn), mest pga. deres enorme vildskab og lyst til kamp, de skal vise sig værdige på anden måde, da de jo ikke er født maller. Men ordenen har heller ikke den samme tilslutning som hidtil, hvorfor vides ikke! Måske fordi de nu også værger disse halvblods mallere. VI har jo en masse panser, så vi vil nemt kunne fylde denne rolle!! Samtidig giver det rollespil inden for gruppen, da de "gamle" mallere, ikke tænker så stort om de "nye". Det kunne måske enda føre til et lederskift?? Hvornår kommer Kasper med det der I havde fundet frem til?
|
|
|
Post by Kasper Friis Hansen on May 19, 2005 8:20:22 GMT
Vi har skam ikke fundet ud af noget endeligt endnu. Jeg synes vi skal blive enige om hvad vi gerne vil. Jeg er lidt travlt lige nu men jeg vil forsøge at vende tilbage med mere info.
Indtil da, så gå ind på loranias hjemmeside og læs. den er blevet opdateret for nylig.
Kasper
ps. Panser gør ikke nogen til en maller. læs hvad der står om dem på hjemmesiden.
|
|
|
Post by Joakim on May 20, 2005 9:25:35 GMT
Alle opfordres til at komme til cafe . 27 hos lorania hvor vi kan finde ud af hvad vi vil! De vil selv fortælle om deres vision.
Men masser arf panzer!
|
|
Thoralf Hansen
senier medlem
Preacherman!
|
Post by Thoralf Hansen on May 25, 2005 15:26:23 GMT
Man skal nok også snart tænke på at tilmelde sig, da sidste frist er 1 juni, ellers bliver der pålagt en staf på 100 kr.
|
|
|
Post by Joakim on May 25, 2005 19:47:57 GMT
Nu stresser du jo bare.... Men jo! jeg sender lige en lille note ud om det! : )
|
|
|
Post by jonasvandallzimsen on May 26, 2005 14:13:39 GMT
Øv Jeg skal arbejde den dag... Kan i ikke lige spørge fra mig, om det der frække skørt må laves i kernelæder, så det fungere som rustning...
|
|
|
Post by Joakim on May 27, 2005 14:48:21 GMT
Joda... Vi spørger...
|
|