Jan Fønss
senier medlem
Formandslogen fremtiden for dansk live.
|
Post by Jan Fønss on Feb 6, 2008 2:38:54 GMT
Jeg vil stille og roligt arbejde med det interne spil hos Roulerne og plots der når ud til andre end bare ingame toppen i Fort Keltos.
For at kunne gøre det og bedre kunne give jer spillere i Keltos en bedre spiloplevelse har jeg brug for at kende jeres Karakter og dermed jeres Baggrundshistorie (BG).
Jeg vil derfor gerne have alle aktive spilleres BG sendt til mig på jan@tempus-vivo.dk
BGen skal indeholde Offgame navn, Ingame navn og nederst i bunden eller i mailen må i gerne skrive hvis i har specifikke ønsker til plots og det spil i ønsker. Så som hvorvidt i mest er til Kamp, kulturbaserede plots, intrigespil, politiske plots, omverdens plots alle detaljer i kan give omkring hvilke plots og hvilket spil der giver jer en god oplevelse i skoven.
Hvis du ikke har en BG så få endelig en lavet jeg vil gerne hjælpe folk med at få skrevet en BG og kommer også gerne med input til dem jeg modtager fra.
Så vil jeg gøre hvad jeg kan for at sikre jer det spil i ønsker.
|
|
Jan Fønss
senier medlem
|
Post by Jan Fønss on Feb 6, 2008 16:02:58 GMT
BG er modtaget:
Jane / Erien Malthe / Elax Saxtosøn Pia / Vanora Christian W / Emirkol Martin Richardt / Tjalfe Ravnsdal Jonas Samuelson / Agmundt Thoralf / Brynjolf Grimssøn
|
|
Jan Fønss
senier medlem
|
Post by Jan Fønss on Feb 12, 2008 1:50:20 GMT
Har modtaget en BG fra Jonas men i et format jeg ikke kan åbne gider du smide den en gang til i et andet format.
|
|
Jan Fønss
senier medlem
|
Post by Jan Fønss on Feb 12, 2008 14:38:25 GMT
Vigtigt: I må meget gerne smide jeres BGer i et word dokument eller word kompatibelt dokument eller copypaste teksten ind i en mail og så sende den til mig og helst undgå andre formater da jeg så ikke kan åbne og se jeres BG.
|
|
|
Post by Abelone Bregninge on May 27, 2008 15:57:54 GMT
hej Jan,
jeg vil da gerne have sådan et skema og lidt gang i den...
hilsner Abelone
|
|
Jan Fønss
senier medlem
|
Post by Jan Fønss on May 27, 2008 20:15:29 GMT
Hvilket skema ??
|
|