|
Post by thiele on Oct 25, 2004 20:30:02 GMT
Hej Roulere og godtfolk!
Nu er der efterhånden blevet hvisket meget i krogende om at stable et Roulerscenarie på benene. Jeg ved i hvert fald at mine homies har leget med ideen et stykke tid. Så jeg tænkte at det måtte være på tide at høre hvad folk generalt siger til idéen? Pointen med et Roulerscenarie er at udnytte den gode Roulerkultur til at lave et fedt scenarie samt at udbrede kendskabet til Roulon. Hvem er interesseret i at arbejde med et sådan projekt og hvem er interesseret i at komme? Tanken var at scenariet skulle være for alle (altså ikke bare inkanierede roulere, men for alle, også folk uden for hareskoven)... Men hvad siger i drenge og piger?
|
|
|
Post by ADMIN on Oct 26, 2004 9:42:18 GMT
Jeg synes det er en vanvittig god ide! Jeg har selv hvisket lidt i krogende om det. Jeg synes helt sikkert vi skal stable noget på benene, eventuelt ude på vestamager ved Kalvebod Fælled, hvor der endog er gode faciliteter. Lad os se om vi måske ikke kan gøre det i november.
-Christoffer
|
|
|
Post by MAO on Oct 26, 2004 20:22:08 GMT
I'm IN (game)
Jeg er sikker på at vi kan skaffe landstedet til det.
Ellers er FK jo altid en mulighed.
Andre forslag til lokations?
|
|
|
Post by jonathan on Oct 27, 2004 12:48:08 GMT
hvad er FK ?
|
|
|
Post by malskaer on Oct 27, 2004 15:05:39 GMT
det er bare et gæt.. men jeg Tror FK som mao skriver betyder Kalvebod Fælled. og mao bare har lavet en lille tastefejl ;D
|
|
|
Post by thiele on Oct 27, 2004 19:40:51 GMT
Hvad med at vi aftaler en dag at mødes for alle os der gerne vil arrangere det og der aftaler hvordan det hele skal gøres. Hvem er med og hvornår kan vi mødes?
|
|
|
Post by MAO on Oct 28, 2004 10:19:22 GMT
FK er Fort Keltos (dumbass) Jeg har hørt der er en bålplads. Jo Møde = godt
|
|
|
Post by malskaer on Oct 28, 2004 16:10:30 GMT
Den holder ikke Mao... Keltos skriver du bare Keltos.. eller hjemme...
|
|
|
Post by Kasper Friis Hansen on Oct 29, 2004 17:36:57 GMT
eller hulen Et roulerscenarie er jo en fantastisk ide og jeg er helt frisk. Jeg tænker action, indlevelse og masser af sværdkast. Jeg synes Landstedet lyder som en god ide. November er for tidligt hvis det står til mig. Måske engang i foråret.
|
|
|
Post by MAO on Oct 30, 2004 9:42:19 GMT
For tidligt hva'?! "Forstår ikke ord fortid-ligt, grmm"
OK hvad så med et forscenario i November?
Måske har kasper ret.
|
|
|
Post by thiele on Oct 30, 2004 16:22:04 GMT
November ville være fint men meget urealistisk hvis i spørger mig.. Jeg har godt nok ikke lavet nogle scenarier før, men da vi ikke engang har kunne finde ud af at møde efter en uge ville det være ret imponerne hvis vi skulle kunne arrangere et helt scenarie på mindre end en måned. Ideen om et forscenarie lyder godt, selv om det nok heller ikke kan lade sig gøre i november... måske først for roulere...
Men lad os se at få aftalt en dag at mødes så vi kan få snakket ordentligt. Jeg ved at i mødes i high command ret ofte kan i ikke finde en dag der så skal jeg nok også dukke op...
|
|
|
Post by thiele on Nov 7, 2004 19:24:42 GMT
Så må vi til at få nosset os og finde en dag.. Og lad os da gøre det så hurtigt som muligt. Hvad siger folk til Tirsdag i den her uge? Vi kan også sagtens finde en anden dag det var bare få at få et eller andet på banen..
|
|
|
Post by Joakim on Nov 9, 2004 20:54:40 GMT
Næste workshop? Så kan flere høre om ideen?
|
|
|
Post by MAO on Nov 10, 2004 11:32:23 GMT
Der er workshop på lørdag. Der kan vi i hvert fald få input fra folket.
Kommer du Thiele.?
|
|
Astrid
senier medlem
|
Post by Astrid on Nov 11, 2004 17:38:18 GMT
Synes det lyder fedt, jeg er frisk Kan desværre ikke komme på lødag (datoen kom lidt bag på mig og jeg skal arbejde) men hvis jeg opdager datoen lidt før næste gang er jeg helt frisk... *mumle, mumle... gnæk gnæk... ofre ofre... hehe"
|
|
|
Post by MAO on Nov 26, 2004 21:56:52 GMT
Er der noget nyt fra roulerscenariomødet?
|
|
|
Post by klifforth on Nov 28, 2004 13:13:54 GMT
ja... bliver det til noget -klifforth-
|
|
|
Post by Kasper Friis Hansen on Nov 28, 2004 15:17:04 GMT
Well... der blev holdt et møde. Anders har noterne om det. Er for træt til at give et resume.
Kasper, hjemvendt fra spejdertur
|
|
|
Post by andersrasmussen on Nov 29, 2004 12:35:52 GMT
En lille hurtig opdate:
Det blir for vildt! det blir for fedt! det blir 2talt 1337!
Vi har på det første møde for en rimelig god idé om hvad forkus for scenariet skal være, hvilke elementer vi vil ha med og andet rent historiemæssigt.
Og det blir fedt!!!
anders
|
|
|
Post by klifforth on Nov 29, 2004 21:13:07 GMT
okey lyder godt.. -klifforth-
|
|
|
Post by thiele on Dec 1, 2004 9:17:14 GMT
Så må vi jo heller se at finde en ny dag at mødes. Hvad siger folk til tirsdag næste uge? Så vidt jeg kan regne bliver det d. 7 december...
|
|
|
Post by andersrasmussen on Dec 10, 2004 15:37:39 GMT
Right, det ville sikkert ha været et godt møde vi holdt i tirsdags, men jeg har først lige set det blev forslået...
Skal vi prøve igen med næste tirsdag?
yes/no?
anders
|
|
|
Post by MAO on Jan 19, 2005 10:21:46 GMT
Yes, men nogen skal lige tage ansvaret for at indkaldesen også bliver telefonisk.
|
|