|
Post by danni on Jan 14, 2005 22:58:45 GMT
det her skal lige overvejes. prøv lige at kigge på billederne fra Khypris III de har lavet en hel by. der er nogle rigtig fede billder og så tænkte jeg om os roulere ikke skulle kontakte dem og prøve at spille der ude en gang til en af deres kampanger? her er hjemmesiden www.aklr.dk/siderne/arkiv.phpHilsen Sergant Flemming
|
|
|
Post by klifforth on Jan 15, 2005 8:45:54 GMT
det ser totalt fedt ud.. men det er i århus.. det er lidt langt væk.. syntes du ikke det??
[glow=red,2,300]-klifforth-[/glow]
|
|
|
Post by MAO on Jan 15, 2005 11:32:16 GMT
4 år i træk (99-02) tog jeg troeligt afsted til Einherjernes Nemefrego-sommerscenarier udenfor århus.
Det var det værd.
Man skal lige beregne at være der 3 dage før til opstilling.
|
|
|
Post by klifforth on Jan 16, 2005 14:25:23 GMT
men jeg vil sige at hvis vi laver en ''tur'' så kunne det da være fedt.. hva siger i til det??
|
|
|
Post by andersrasmussen on Jan 16, 2005 16:30:52 GMT
Scenarier som Khypris kræver rimelig god planlægning, og at vi er en del der er meget engageret, men det kan vi også sagtens være.
Jeg har ingen styr på om jeg har mulighed for det, men ellers er jeg da frisk, hvis der er nok der er på.<br> Anders
|
|
|
Post by MAO on Jan 16, 2005 17:17:53 GMT
Helt sikkert
Men jeg vil hellere til Einherjernes sommerscenario...
|
|
|
Post by klifforth on Jan 16, 2005 21:37:31 GMT
okey det kunne da være fedt.. men mao hvis det du siger er fedet syntes jeg da vi skal tage til det.. hva siger i??
|
|
|
Post by danni on Jan 17, 2005 18:33:14 GMT
jeg syntes at vi skulle lave en tur ud af det!
og jeg er sku egentlig ligeglad hvor der er henne bare der er nogle fede kuliser.
Hilsen sergang Flemming
|
|
|
Post by Dines Petersen on Jan 18, 2005 9:41:42 GMT
Jeg vil vildt gerne med, hvis jeg kan få fri fra det arbejde jeg endnu ikke har fundet.
Jeg syntes det ser ud som om Khypris er lidt bedre end Einhejrenes ? Det er længere fremme i planlægningen, og varer længere..
Dines
|
|
|
Post by klifforth on Jan 18, 2005 12:56:57 GMT
det er rigtigt...
men bliver det så til en tur??
|
|
|
Post by Kasper Friis Hansen on Jan 18, 2005 23:09:02 GMT
Jeg tror (uden at have undersøgt det nærmere) at valget mellem de to scenarier hovedsageligt er et valg mellem genre.
Der er helt sikkert fede kulisser begge steder.
Einherjernes plejer at være low-contact, indlevelse og mytisk middelalder.
Khypris er stiller vist ikke lige så store krav til indlevelsen, og det er mere high fantasy, eftersom det foregår i Warhammerverdenen.
Jeg er ret overbevist om at man finder mest battle til Khypris, men det har de fleste af os prøvet før.<br> Det andet er nyt og spændende, men man kan risikere at skuffe sine forventninger groft hvis man tror det er hareskoven. Jeg er mest på Einherjernes.
Kasper
|
|
|
Post by MAO on Jan 19, 2005 10:20:16 GMT
Jeg har set geværer til khybris. badr!
På den anden side skal man prøve noget nyt, men det ændrer ikke på at jeg tror Einherjernes er federe, mere stemningsfyldt, og det sted hvor der er det bedste spil.
De har en længere tradition for indlevelse.
|
|
|
Post by klifforth on Jan 19, 2005 11:51:57 GMT
jeg vil sige at jeg bare vil til det rollespil som er bedst..
|
|
|
Post by Kasper Friis Hansen on Jan 19, 2005 21:53:05 GMT
Det er sgu desværre en for tynd udmelding Martin. Det er svært at måle hvor godt rollespil er. Der er flere valgt at tage. Om det skal være underholdende eller udviklende (de to udelukker selvfølgelig ikke hinanden helt) Om det skal være krævende eller uforpligtende. Så medmindre du vil have andre til at vælge for dig skal du fortælle os hvad du vil have. Og det er sgu ikke altid lige nemt at beslutte sig. Kasper
|
|
|
Post by klifforth on Jan 20, 2005 19:51:24 GMT
okey..
der skal være gode kulisser og der må godt være kamp (meget kamp gør ikke noget..) men der skal også være rollespil hvor man kan spille på sin rolle.. og det må da også godt være underholdene det er jo altid godt..
|
|
|
Post by danni on Jan 21, 2005 0:09:12 GMT
jeg syntes at vi her næste gang (1. søndag i februar) lige hurtigt skulle tage og stikke hovederne sammen og prøve at finde en dato hvor at vi kunne planlægge alt muligt og enten vi skal tage til Khypris eller om vi skulle tage til Einherjernes for jeg syntes at det lyder som om at folk er engageret til at tage en tur til århus eller hvor hullen det ligger henne.
hvad siger i til det alle?
< Serget Flemming >
|
|
|
Post by klifforth on Jan 21, 2005 13:25:17 GMT
det er nok ikke så godt hvis vi begynder at diskuterer til 1. søndag om det. heller at vi sætter os hjem til en eller anden og snakker det igennem..
|
|
|
Post by danni on Jan 30, 2005 10:04:25 GMT
ja det kan du vel nok have ret i.
men skal vi så ikke her til februar spørge hvor mange der har lyst til at tage til århus og så senere finde et sted hvor vi kan holde en aften hvor vi snakket det hele i gennem?
hvad siger i?
Hilsen Sergang Flemming
|
|
|
Post by klifforth on Jan 31, 2005 13:13:54 GMT
jeg er helt med på idén.. hva med jer andre.. -klifforth-
|
|
|
Post by Kasper Friis Hansen on Jan 31, 2005 19:47:46 GMT
Jeg er med på det hele, dog med nogle forbehold. men lad os vende det hele på søndag.
Kasper
|
|
|
Post by klifforth on Jan 31, 2005 21:41:58 GMT
okey så er det en aftale..
|
|