|
Post by ADMIN on Mar 7, 2006 11:31:33 GMT
Hej alle
Hvad synes du der skal være på hjemmesiden? Siden bliver pt. lavet i frontpaeg, da vi ikke har tid eller hjerneceller til andet. Så vi mangler ideer til hvad der rent faktisk skal stå der. Ydermere skal vi bruge nogle mennesker til at skrive de ting ned. Vi skal ahve en hjemmeside gruppe, der kan mødes en gang i mellem og snakke hjemmeside.
-Der skal være en introduktion til roulerne (kort). -En længere uddybning med alt det særlige, som kun de få kender til. -En kontakt og nybegynder side. -En praktisk side. -En historie side -Links -Om foreningen, vedtægter bla bla bla -Om hareskoven
Billeder har vi ikke plads til i vid udstrækning desværre...
|
|
|
Post by Charlie Bjørklund on Mar 7, 2006 12:33:05 GMT
Og de rouliske Sange....
|
|
|
Post by andersrasmussen on Mar 7, 2006 12:51:10 GMT
Det er nok også rimelig vigtigt at finde ud af hvilke links vi skal have på siden.
Jeg mener, vi kan sagtens skrive en masse guider om det ene eller det andet, eller vi kan linke til dem der er på laivforum (som vi rent faktisk mener er gode).
Forøvrigt så tænkte jeg lige... kunne vi ikke få hostet billeder og alt sådan noget andet hejs på nordlenet.dk også bare linke til det fra vores side? Når vi alligevel bruger en nogas.dk side så midster vi vel ikke noget "professionalisme" over det, og man kan sikkert godt gøre det såen at Bjørn smidder hele sider op for os så vi kan beholde et evt. desing. Eller har Dines rent faktisk stadig adgang til siden og kan han gøre det for os?
Anders
|
|
|
Post by ADMIN on Mar 7, 2006 20:58:47 GMT
Tja, siden er oppe. Hvis du har nogle problemer skulle du have været til bestyrelsesmødet : ) Vi kan vist linke så man ikke kan de at man er på nogas.dk - bare rolig. Og ærlig talt så er det rollespillere vi skal have på siden... Jeg tror det går. Anyway, så virker www.roulon.dk så nu mangler vi teksten... : )
|
|
|
Post by ADMIN on Mar 7, 2006 21:00:06 GMT
Vi kan sagtens linke, ingen problemer... Billederne skal med på en eller anden måde...
|
|
|
Post by ADMIN on Mar 21, 2006 11:27:47 GMT
Stadig åben
|
|
|
Post by Kasper Friis Hansen on Mar 21, 2006 22:56:21 GMT
En underside med Vision og koncept
Som andre også har foreslået:
En underside med skriftlig "Artwork" en underside med visuel "Artwork"
Kasper
|
|
|
Post by ADMIN on Mar 22, 2006 11:44:34 GMT
Det skal du nok forklare mig face-to-face.
Hvis jeg finder nogle datoer til hjemmeside aften, skriver I så hvornår I kan?
|
|
|
Post by MAO on Mar 22, 2006 23:18:14 GMT
Smid nu bare URmyten, Rouler FAQ og et link til debatten op med det samme, så der dog er noget. Så må resten komme efterhånden.
Har du teksterne? De ligger i en debat her.
|
|
|
Post by ADMIN on Mar 23, 2006 12:31:34 GMT
Jeg finder dem i weekenden, der ligger jeg forhåbentlig også noget op... : )
|
|