|
Post by klifforth on Dec 4, 2004 10:27:23 GMT
heay alle sammen.
her kan i skrive om hvordan det var sidste måned og hva i vil i næste og sådan..
så skriv løs, i kan kun skrive for lidt.
[glow=red,2,300]-klifforth- [/glow]
|
|
|
Post by Anders Japsen on Jan 9, 2007 13:42:51 GMT
Jeg synes vi skal blive i fortet, men vi skal hurtigst muligt ha' vores eget hus i Fort Keltos. Det bliver måske lidt ødelæggende for spillet for nogen vis vi flytter ud... det blir toke nok ikke glad for at høre
|
|
|
Post by Nilas Holst on Jan 9, 2007 14:16:03 GMT
ja så blander jeg mig lige en gang... Hvis i vil have et hus er det intete problem, det kræver bare at der kommer nogen til opsætning så er den anden pavillion jeres sammen med borgerne.
Men det kræver så også at i sørger for at indrette det. Det er spild af tid at sætte det op hvis et ikke bliver brugt til andet end offgame udstyr
|
|
|
Post by Anders Japsen on Jan 9, 2007 14:20:54 GMT
Det havde vi skam også tænkt os at gøre
|
|
|
Post by MAO on Jan 9, 2007 14:28:01 GMT
Et hus behøver jo strengt taget ikke et tag, men kan være en mur man bygger på hver spilgang. Så er der heller ikke så meget oprydning. Fordelen ved det nye hus nede i skoven er at der er indbygget tag, men der er ingen bålplads... Om det bliver det ene eller det andet sted er jo ikke så vigtigt som, at Egevelt klanen og Rognvaldklanen skal have et sted hvor de kan opbygge deres egne identiteter, så de ikke bare skal føle sig som menige i den røde liljes hær. Så drenge...: Hvis flertallet af jer ikke kan leve op til kravet op opsætning og så videre, så må i vælge en mere enkel løsning.
|
|
|
Post by Nielsha on Jan 9, 2007 15:35:53 GMT
vi vil gerne have et hus der ikke er halvt offgame telt !!!
og vi vil gerne lave udsmykning så det bliver flot jeg tænker stort bord og lange bænke hvor alle klan krigere kan sidde og holde krigs råd eller spise mad !!!
jeg er frisk på at stille det op sammen med de andre fra rognvald der altid kommer til opsætning alle bør huske at opsætning ikke er kedeligt men en god form for hygge som alle bør være med til !!!
|
|
|
Post by Anders Japsen on Jan 9, 2007 21:47:40 GMT
Hørt hørt! men har vi overhoved borde eller bænke?
|
|
|
Post by Nielsha on Jan 10, 2007 7:10:16 GMT
nej det skal vi jo lave på nogle workshops ;D
|
|
|
Post by Anders Japsen on Jan 10, 2007 13:01:14 GMT
Lave? Kan vi det?
|
|
|
Post by Jane Dixon / Érien on Jan 11, 2007 10:18:46 GMT
Anders, man kan ALT ;D Det er bare et spørgsmål om vilje, styrke og mod (og en go del kreativitet) - og det har alle sande roulere jo!? Jeg stiller gerne både hoved og kreative hænder til rådighed på førstkommende workshop - og også til opstilling... Det lyder super fedt med langbord og bænke - bliver nok et f... slæbearbejde, men mon ikk det er det hele værd? Hvad med væg-drapering/bannere med klan-symboler? Eller roulertegn? Og lysestage(r)... evt. nogle druidetro gadgets/tegn m.m.? Tanketorsk... Jane / Érien
|
|
|
Post by Jane Dixon / Érien on Jan 11, 2007 10:24:34 GMT
Mht om i skal blive i eller rykke ud af FK, så er der vel argumenter både for og imod... Det vigtigste er at i får etableret jer som selvstændig gruppe i forhold til Liljen - en stærk identitet og en masse internt spil så i har noget at beskæftige jer med mellem al den der kampaktivitet (er bare ideer - jeg aner jo i realiteten ikke en dyt om rollespil!...) Om hele det her hus/indretningsprojekt så kommer til at ligge inden- eller udenfor murene er vel op til jer... På den ene side synes jeg liljen fylder meget i billedet i FK, og på den anden side synes jeg det ville være lidt synd at opgive 'kampen' og rykke ud... Dertil kunne der også være meget mere spil mellem lilje og klankrigerne - men det kræver igen at i ved 100% hvem i er og hvad i står for, og holder fast i det og spiller tydeligt på det. Der fik jeg så sagt en masse uden egentlig at sige ret meget Håber det gav bare lidt mening...
|
|
|
Post by Anders Japsen on Jan 11, 2007 14:30:42 GMT
Jo det gav i hvert fald mening for mig Det ville selføgelig være fedt med nogle bannere. Jeg arbejder selv på at få lavet et (STORT) banner med Egeveltmærket.
|
|
|
Post by Jane Dixon / Érien on Jan 11, 2007 14:37:06 GMT
Cool - både banner og at det gav mening... Hvordan ser det ud? Og er der andre i din klan? Og du var fra blådal, ikk?
|
|
|
Post by Nielsha on Jan 11, 2007 17:49:46 GMT
rognvald skal også have deres flotte rok banner i mega format ;D
|
|
|
Post by Anders Japsen on Jan 11, 2007 21:28:16 GMT
Jo jeg er fra blådal, nærmere betejnet Egevelt og der er også andre derude der kommer fra Egevelt. Desværde var der bare ikke så mange af dem i skoven i januar. Sådan ser Egeveltmærket ud
|
|
|
Post by Jane Dixon / Érien on Jan 12, 2007 10:33:20 GMT
Kan ikk se det (billedet)... Du må meget gerne sende det til mail dixon.jane@gmail.com hvis du orker Hvor mange forskellige bannere er der? Ku være fedt hvis man ku dække indervæggene næsten helt til med bannere - ville fjerne pavillion-indtrykket, og tror oss det ville isolere her i vinterkulden Jeg havde egentlig tænkt på at rykke over i druide-jæger gruppen, men er kommet i tvivl - igen (!). Dels fordi jeg gerne vil støtte klankrigerne (mod liljen, he), og dels fordi der ikke rigtig er nogen druider/jægere at spille sammen med... Bare jeg ikke skal være skjoldmur igen - har ødelagt min venstre skulder godt og grundigt (gammel skade - længere historie), og er ikk fedt at sku vente en hel uge på at ku bruge armen igen Mht datoer, så passer det helt fint at det først bliver i februar. Er oss federe at gøre noget ordentlig ud af det fremfor at jage. Mandag-onsdag-fredag er udelukket for mig, men derudover er jeg flex Og Niels, syns stadig at det er smukt smukt initiativ
|
|
|
Post by Jane Dixon / Érien on Jan 12, 2007 10:34:14 GMT
Sikke en masse smileys.... det var SQ ikk meningen!
|
|
|
Post by Anders Japsen on Jan 12, 2007 12:19:48 GMT
|
|
|
Post by Anders Japsen on Jan 12, 2007 12:21:43 GMT
Yes der var den! Er det ikke smukt? ;D Du behøver jo ikke at kæmpe med skjold jane. Du kan jo bruge bue eller spyd...
|
|
|
Post by Jane Dixon / Érien on Jan 12, 2007 12:53:43 GMT
Jamen jamen... hvad så med mit fine sværd? Er ulvene ikk sådan nogen der render ud og angriber flanke og bagfra? Det er vel ikke kun med bue og spyd... Og jo, det er gonnok flot! Vildt endda! Næsten så meget at man overvejer at 'konvertere' til Egeveldt ;D
|
|
|
Post by Nielsha on Jan 12, 2007 19:14:11 GMT
normalt har ulve små skjolde og svær da enkelt svær ikke er særligt effictivt !!!
|
|
|
Post by Anders Japsen on Jan 13, 2007 8:36:05 GMT
Man kan altid bruge et sværd. Selvom man bruger skjold, spyd eller bue ;D
|
|
|
Post by Jane Dixon / Érien on Jan 14, 2007 12:56:45 GMT
Så må det blive lille rundt skjold på arm - fast. Er vist det eneste min ødelagte skulder kan klare at slæbe på en hel dag
|
|
|
Post by Anders Japsen on Jan 14, 2007 17:19:44 GMT
Det er helt op til dig. Vi skal (næsten ) ikke bestemme hvilke våben du bruger...
|
|
|
Post by Jane Dixon / Érien on Jan 15, 2007 9:36:34 GMT
;D
|
|