|
Post by Mikkel Nordsted/Rakol on Apr 8, 2008 14:27:52 GMT
Hej folkens. Tak for en fed weekend. Jeg er nu kommet i tvivl om hvem der er hvad, og af hvilken tro? Hvilke stillinger har folk?
Fx. Christian/Emirkol er overhoved for Ragil-kirken og præst af den baliske tro, right?
Men hvad er du Nilas, Jonas, Casper, Thor alf, og hvad er jeg af stilling?
min karekter er af den rouliske ragil tro.
|
|
Richardt
medlem med bonus
Ragils evig Slave!!!
|
Post by Richardt on Apr 8, 2008 15:04:08 GMT
jeg spiller Tjalfe jeg er også Palladin lærling af Ragil. I den rouliske ragil tro. .
|
|
|
Post by Christian Winther/Emirkol on Apr 8, 2008 20:39:05 GMT
Hey Mikkel Thoralf og jeg deler kirken mellem os, hvor jeg er på vej mod den rouliske Ragil tro og Thoralf er fra den rouliske stamkirke for Ragil (correct me if im wrong thoralf) Setup'et fra Nilas's side er at vi alle bliver med tiden Rouliske Ragil tro, men det tager tid og i den tid massere af spil på det. Du er lærling inden for Paladin ordnen og er sammen med Tjalfe om det Jeres læremester skulle jeg mene var Jonas.
|
|
|
Post by Mikkel Nordsted/Rakol on Apr 9, 2008 4:17:14 GMT
Okay, så keh er optaget som paladin lærling? jeg troede nemlig at jeg kun var under en udvælgelsperiode til at kunne blive paladin lærling. Men fedt nok.
|
|
|
Post by Nilas Holst on Apr 9, 2008 15:12:42 GMT
Du er under udvælglelse stadigvæk, indtil din læremester, Jonas, har gennemført dit indvielses ritual.
På nuværende tidspunkt ser kirken ud som følgende: Christian, overhoved i Keltos Thoralf, overhoved for alle præster i Nordlenet Casper, Thoralfs lærling Mikkel, hvis han kommer, Christians lærling
Paladin orden: Jonas, paladin og læremester Martin, paladin lærling Nordsted, paladin søgende
Udover disse, har jeg stadigvæk min titel og kræfter fra den rouliske Ragil stamkirke
|
|
|
Post by Mikkel Nordsted/Rakol on Apr 9, 2008 15:23:07 GMT
ah, okay. Det gav mig et federe overblik over hvem der er hvem.
|
|
Thoralf Hansen
senier medlem
Preacherman!
Alt er sagt med et blink i ?jet...
|
Post by Thoralf Hansen on Apr 10, 2008 6:51:41 GMT
Nøgleord er roulisk Ragil kirke, og den almindelige kirke.
Ragil kirken i Roul-Assin er en autonom størrelse, som Basilikaen som sådan ikke har nogen indflydelse på. De er glade så længe vi bare tilbeder DTSG.
|
|
|
Post by Mikkel Nordsted/Rakol on Apr 10, 2008 17:01:51 GMT
DTSG?
|
|
Jan Fønss
senier medlem
Formandslogen fremtiden for dansk live.
|
Post by Jan Fønss on Apr 10, 2008 20:55:55 GMT
De Ti Sande Guder
|
|
|
Post by Mikkel Nordsted/Rakol on Apr 11, 2008 5:30:13 GMT
ahr, tak :-)
|
|
|
Post by Joakim on Apr 15, 2008 10:27:12 GMT
Bare fordi jeg er lidt roulernørd, kan I så ikke forklare hvordan den rouliske ragil kirke adskiller sig fra DTSG? : )
|
|
Thoralf Hansen
senier medlem
Preacherman!
Alt er sagt med et blink i ?jet...
|
Post by Thoralf Hansen on Apr 15, 2008 19:06:39 GMT
Hehe, det ville næsten være nemmest hvis du selv gjorde det...
Here I go:
Den opstod fordi en gruppe adelsfamilier ville gøre modstand mod Marsk Airik, der havde taget magten efter Groatox den grusomme. Derfor var der i høj grad tale om at adelsfamilierne brugte deres tilslutning som et påskud til at gøre sig mere uafhængige af Narabonds konge og roulernes Marsk!
Der er 9 overhoveder for ragilkirken i Roul-assin, er nemlig overhovederne for de 9 ætter der oprindeligt skiftede over. 1 i Roulon dalen, 2 i blådal, 3 i Swazval, og Valhorst. De kalder sig for ”Præstefædre”. Deres råd er tro mod Roul-assin og Jarlerne, men er gode til at kringle sig så de selv bestemmer de fleste sager, eller så de får mest muligt ud af deres troskab
|
|