Thoralf Hansen
senier medlem
Preacherman!
Alt er sagt med et blink i ?jet...
|
Post by Thoralf Hansen on Apr 24, 2006 21:48:02 GMT
Rent off-game har jeg jo ikke været i skoven i en rum tid, dette vil jeg forklare rent in-game med:
Brynjolf er blevet kaldt tilbage til Swartwald, hvor Ragilkirken har vedtaget en række tiltag for at øge Ragil tilbedelsen i FK og omegn. Primært vil dette betyde, at der skal hverves en mindre gruppe soldater, som skal udgøre kirkens lange arm.
Mere info følger op til næste spil gang( som for mig kun vil være søndag :-(...)
|
|
|
Post by Kasper Friis Hansen on Apr 24, 2006 22:15:11 GMT
Det lyder fantastisk. Bring it on! Kasper
|
|
|
Post by klifforth on Apr 25, 2006 9:28:16 GMT
ja lyder cool
|
|
Thoralf Hansen
senier medlem
Preacherman!
|
Post by Thoralf Hansen on Apr 30, 2006 15:03:55 GMT
Jeg vil bestræbe mig på at klargøre en optagelses ceremoni til den/de heldige som findes værdig til dette arbejde. Forarbejdet med de udvalgte vil være lukket land, for alle, dog er selve ritualet yderst offentligt.
|
|
|
Post by smaakage on May 8, 2006 20:58:53 GMT
hej Thoralf...
Hvis det kunne skabe spil ligger jeg gerne den røde liljes våben og beskyttelse da vi er ragil tilbeder og jeg er ragil præstelærling..
det vil sige at vi stå til rådighed men hvis det ikke passer ind så er det cool =D
Smaakage
|
|
Thoralf Hansen
senier medlem
Preacherman!
|
Post by Thoralf Hansen on May 24, 2006 11:18:35 GMT
Det lyder jo bare super!! Nu har jeg efterhånden ikke været i skoven længe, men håber på at kunne deltage lørdag i juni... I kunne jo være den militante del af ragilirken, dvs. en elite enhed (ved ikke hvordan I har det med rustning og skjolde?), men alt det kan vi jo finde udaf næste gang!
|
|
|
Post by peterc on Jun 2, 2006 0:48:12 GMT
HEHE
Bare rolig Thoralf skjoldene er store og mange og vi har altid en lille ting i ærmet. :-)
Men for at alle fra liljen er med skulle vi måske lige tage fem min når du kommer søndag så vi lige kan se på det da vi allerede har nogle opgaver men selvfølgelig gerne tager flere.
Men lad os tale om det.
PeterC
DRL
Vægt godkendt til skjold.
|
|
Thoralf Hansen
senier medlem
Preacherman!
|
Post by Thoralf Hansen on Jun 2, 2006 13:00:46 GMT
Super, og ja jeg kommer søndag og ikke lørdag (super bg i har lavet)
|
|