|
Post by pernilleschjoedt on Jan 17, 2006 19:33:35 GMT
hej ... jeg kunne godt tænke mig at vide om der er noget nyt om druide ritualer og evner.. og hvis der er nogen der ligger inde med druide ´viden i det hele taget, then bring it on...
hilsen Pernille
|
|
|
Post by andersrasmussen on Jan 17, 2006 20:05:30 GMT
|
|
Thoralf Hansen
senier medlem
Preacherman!
Alt er sagt med et blink i ?jet...
|
Post by Thoralf Hansen on Jan 17, 2006 21:05:04 GMT
Ahhem, må jeg bryde ind og informere dig om at vi har en meget stærkere religion ude i Keltos! RAGIL Tror det ville være meget bedre, hvis du allerede nu indså at Ragilskolen er den rette vej:-) Det ville også gøre tingene nemmere for MAO...
|
|
|
Post by pernilleschjoedt on Jan 17, 2006 21:49:49 GMT
tja Galf,.. jeg har fulgt lidt med i dine posts omkring Ragil, selv om man snakker druider, så skal ragil altid ind i billedet.. det sku forbydes... og desuden tror jeg at Mao er stor nok til at kunne magte opgaven... Hilsen Pernille
|
|
|
Post by pernilleschjoedt on Jan 18, 2006 10:21:36 GMT
og til Anders; jeg har læst Urmyten, da jeg har haft nogle problemer med at kunne logge ind, så måtte jeg jo fordrive tiden... Mao har også fortalt den, på en af vores megahyggelige workshops... men du skrev på et tidspunkt et Thread om der var bogle der havde forslag til evner og sådan.. er der noget nyt under det?? og de ritualer der er blevet posted et sted på siden, er det de ritualer der findes., eller er der flere...?? Det var "bare" det... Hilsen Pernille
|
|