Astrid
senier medlem
|
Post by Astrid on May 20, 2005 8:08:23 GMT
Jeg ved godt det her ikke ligefrem kommer belejligt, men jeg går og overvejer at holde en pause for hareskoven næste år da jeg forudser at jeg får brug for mere tid, især weekender, næste år. Jeg havde tænkt mig en indgame løsning med at Zara tager ud på sin sidste del af den lange rejse til Bjerget, og jeg har heller ikke tænkt mig bare at forlade jeg uden at gøre noget spil ud af det Men sandsyneligheden for at jeg får brug for den tid næste år er ret stor... derfor vil jeg lige lufte tanken her nu...
|
|
|
Post by MAO on May 21, 2005 15:18:57 GMT
Det er da rigtigt trist astrid, men du må have held og lykke. Hvad skal der ske af spændene ting i dit liv?
Jeg håber meget at du får tid til at komme ud og lege med os igen. Vi kommer til at savne at have dig som vølv.
|
|
|
Post by andersrasmussen on May 21, 2005 19:16:05 GMT
Jeg ville jo egentlig gerne tvinge dig til at forsætte med at spille hos os, men det kan jeg jo nok desværre ikke (selvom jeg har lært at ligge folk i arm- og benlås)...
Når det så er sagt, så kan der jo være en fordel i at finde en ingame forklaring på dit fravær der ikke skyldes at du er så langt væk - for så kan du jo evt. lige komme forbi en enkelt dag hvis du skulle få tid til det...
Kan ikk lige komme på noget på stående fod, men syns' lige det skal overvejes.
Anders
|
|
Astrid
senier medlem
|
Post by Astrid on May 22, 2005 15:04:12 GMT
Som sagt bliver det bestemt ikke fors efter sommerferien, måske senere... så vi skal nok finde tid til at arrangeret det... nu får vi jo også af se om jeg kan undvære jer eller om jeg overhoved får lov (Anders) VI skal I hvert fald også lige have Anders færdig som læremester (hører du brød dit ritual sidste gang??) Men jeg har en del gode ideer så det skal nok gå...
|
|