Astrid
senier medlem
|
Post by Astrid on Jan 5, 2005 13:36:22 GMT
Okay... så er julen ovre (håber den har været god for alle) så nu må vi snart kunne finde tid til endnu et stikkehovedrne sammen møde...
Jeg kunne især godt tænke mig at se på vores cermonielle dragter (Har fundet en der gerne vil hjælpe mig med at lave den), snakke ritualer, få endenligt styr på hvordan jeg skal prædike vores tro (MAO?), og snakke højtider...
Hvad siger I?
|
|
|
Post by Kasper Friis Hansen on Jan 6, 2005 0:28:53 GMT
hey Astrid.
Selvfølgelig skal vi det. Vi snakker om det på søndag.
Jeg kan allerede informere dig om at du kommer til at være lidt mere i centrum på søndag. send en mail til mig mao eller anders hvis du vil vide mere inden på søndag.
Roulisk blod;-)
Kasper
|
|
|
Post by dines on Jan 7, 2005 13:51:51 GMT
Skal vi have skaffet noget teaterblod inden søndag ?
Hvis vi skal bruge så store mængder som jeg håber, går jeg ud fra at roulerkassen betaler ?
Hyldebærsaften er genial til aftapninger og drikning af blod, men det kan nærmest ikke vaskes af tøj, så der skal bruges teaterblod der hvor vi smører hinanden ind fra top til tå.... ;-)
Dines
|
|
|
Post by MAO on Jan 11, 2005 11:25:45 GMT
Lad os holde et religionsmøde meget snart. Jeg synes også vi skal snakke de ti sande guder i samme åndedrag. Vi kan godt være hos mig en dag, men først efter d. 20.
Husk generalforsamling (-er)
|
|
Astrid
senier medlem
|
Post by Astrid on Feb 13, 2005 18:19:44 GMT
Jeg må melde ud af jeg desværre har to ret proppede weekender foran mig, og derfor får svært ved at være med til et druidemøde før næste måned...
|
|
|
Post by MAO on Feb 20, 2005 10:21:42 GMT
Vi tager hul på det til generalforsamlingen. ik?
|
|