|
Post by jesperkristiansen on Jan 15, 2008 19:01:02 GMT
Hej alle roulere,
Jeg hedder Jesper og er lige blevet valgt som ny direktør for Cirkus Niraham (dvs. første søndag)... i den forbindelse kunne jeg godt tænke mig at holde et møde med jer, hvor vi kan snakke lidt læst og fast om forventninger, ideer og ønsker.
Jeg tænker umiddelbart en hverdagaften ude i fremtiden... har I et tidspunkt hvor I alligevel mødes, eller skal jeg bare invitere til en kop kaffe i JRKs lokaler en dag?
Mvh Jesper Kristiansen kristiansen.jesper@gmail.com
|
|
|
Post by jonas samuelsen / Agmundt on Jan 15, 2008 20:55:17 GMT
en kop kaffe en dag er fint. så kan vi tjekke ud fra den dag
|
|
Jan Fønss
senier medlem
Formandslogen fremtiden for dansk live.
|
Post by Jan Fønss on Jan 16, 2008 12:01:40 GMT
Valgt og valgt det er vist en sandhed med modifikationer.
|
|
|
Post by jesperkristiansen on Jan 16, 2008 14:22:09 GMT
øhh.. det må du lige specificere?
|
|
|
Post by Christian Winther/Emirkol on Jan 17, 2008 10:29:02 GMT
Hej Jesper
Velkommen til.
Jeg håber at vi kan få sat i møde i værk så du kan høre Roulernes ideer og lign.
Vi har jo allerede snakket en smule over telefonen.
Jeg har givet Peter W en ide som jeg synes kunne være sjov, håber ikke den bliver skrinlagt for hurtigt.
|
|
|
Post by Abelone Bregninge on Feb 4, 2008 16:45:09 GMT
Der er mange gryder at røre i som ny cirkusdirektør... Jeg glæder mig til at mødes. Der er sket mangt og mange forandringer de måneder jeg har været med i Keltos, og det bliver skønt med et nyt overblik og se hinanden i øjnene. Sådan helt generelt er tirsdage aftener rigtig gode for mig at mødes på - bortset fra d. 12 februar... Vi ses
|
|
|
Post by cassandra on Feb 27, 2008 18:33:25 GMT
Jeg er også glad ved tirsdag aftener, men andet kan også bruges. Cassandra/Gnist.
|
|