|
Post by Jane Dixon / Érien on Oct 21, 2007 9:26:34 GMT
En meget sidste-øjebliks-agtig reminder: Husk at der er medlemscafe for hele Hareskoven efter holdledermødet på Werket IDAG, kl. 16:00. Alle der har tid og lyst opfordres til at komme - Nilas og jeg vil være der til at snakke Keltos hvis i har brug for det, og ellers ska vi bare hygge igennem med resten af skoven Tog til Valby st. eller bus til Toftegårds Plads i Valby - derfra er det super nemt (og jeg er på mob. 61335256 hvis i skulle fare vild...). Håber vi ses (trods det meget korte varsel)!!! Jane
|
|
|
Post by Christian Winther/Emirkol on Oct 21, 2007 11:13:30 GMT
arbejder desværre
|
|
|
Post by fisker on Oct 21, 2007 13:47:05 GMT
øhh så sakl jeg være hurtig
|
|
|
Post by jonas samuelsen / Agmundt on Oct 23, 2007 19:22:14 GMT
det var da spas nok men der var ikke så mange
|
|
|
Post by Jane Dixon / Érien on Oct 24, 2007 4:52:34 GMT
Nah... der plejer nu oss at være flere, og for det meste er der osse øl, meeen var en lidt omstændig weekend, bla. pga. hygge-con m.m. Til alle: Medlemscafeen ligger fast d. 3. søndag i hver måned, kl. 16:00 efter holdledermøderne. Jeg kan kun opfordre jer til at komme - enten for at afklare ting (eller hygge) med Nilas og jeg, eller bare for at se og snakke med andre fra skoven Hvis i iøvrigt er i tvivl om datoer eller tidspunkter kan i enten kigge: - her på forum roulon.proboards31.com/index.cgi?board=general&action=display&thread=1188135132- på liveforum www.liveforum.dk/vbulletin/forumdisplay.php?s=&forumid=22(spilgange og vigtige datoer) - eller bare spørge! Håber på at se endnu flere af jer i næste måned! Jane / Érien
|
|