|
Post by jonas samuelsen / Agmundt on Aug 20, 2007 22:48:28 GMT
Hvis man nu bygger et markhus, og gerne vil have det i keltos. Er det så overhoved tiladt? Jeg mener for skovfoden og vores bestyrelse
|
|
|
Post by ADMIN on Aug 21, 2007 7:26:20 GMT
Spørg dem : )
Ideen er god, men skovfogden svinger ang hvad og hvor meget vi må have i skoven, alt efter hvor meget vi fucker op.
|
|
|
Post by Mikkel Nordsted/Rakol on Aug 21, 2007 14:59:03 GMT
et markhus er simpelt, der skulle gerne vaere links til tegninger af jydernes opfindelse paa www.gnom.dkHvis I lyster kan et par af jer begive jer til mig, saa kan jeg vise jer et markhus.
|
|
|
Post by ADMIN on Aug 21, 2007 18:32:18 GMT
Eller vent til efter agerbørn hvor der blev lavet nye type huse.... De burde være bedre i størrelsen.
|
|
|
Post by Nilas Holst on Aug 21, 2007 19:11:00 GMT
Agerbøn prolog er overstået. Fortsættelsen sker først næste år.
Jeg har komplet dokument omkring markhuse liggende som pdf-dokument hvis nogen er interesseret, ellers vil den komme på hjemmesiden når den kommer op og kører.
|
|
|
Post by jonas samuelsen / Agmundt on Aug 21, 2007 19:42:50 GMT
Jeg kunne godt tænke mig at bygge et. så sig til når der bliver givet, eller hvis der bliver givet grønt lys for det
|
|
|
Post by Nilas Holst on Aug 21, 2007 22:12:31 GMT
skal jeg nok jonas
|
|
|
Post by MAO on Aug 29, 2007 8:58:02 GMT
Byg dog et alligevel. Der er andre fisk i vandet end harreskoven, så selv hvis det ikke kan bruges der (af årsager jeg ikke lige kan gætte) så er de jo megafede.
Mere af det hele!
|
|
|
Post by roulerrex on Sept 8, 2007 17:10:12 GMT
jeg er med på af hjlpe dig jones! also med af bygge hehe
|
|
|
Post by Jane Dixon / Érien on Sept 8, 2007 18:00:52 GMT
Var lige inde og kigge på Hamillmarks Ravnsdal kampagne... de har nogle rimelig nice huse, som ser overskuelige ud (dog mere middelalder). Er en hel billedstribe hvor man ser dem sætte dem pille dem ned del for del.... www.hamillmark.dk - galleri - ravnsdal (en af dem) Jane / Érien
|
|
|
Post by Mikkel Nordsted/Rakol on Sept 8, 2007 19:18:01 GMT
yes... Hamillmark, det er os.... hvis folk vil ud og kikke tage mål, få inspiration med mere. så sig til!
|
|