|
Post by Jannik. K. Hansen. / Marlo on Jun 7, 2007 17:28:02 GMT
;D så kommer jeg den 21 og hjælper. det bliver Episk
|
|
|
Post by julie on Jun 12, 2007 17:44:04 GMT
Nice! one down... manny to go :-p
|
|
|
Post by julie on Jun 14, 2007 9:47:45 GMT
jahh... folk må godt snart begynde at melle sig så vi hved hvad vi har at regne med og så vi hved hvor mange vi skal tvinge til at hjælpe hehe...
i kan enten skrive herinde eller skrive til min mobil (28939994) når i hved om i kan og evt. vis i hvad hvad i gerne vil spille.
glæder mig totalt :-D
|
|
|
Post by Anders Japsen on Jun 14, 2007 11:06:43 GMT
Jeg har endnu ikke noget skema/årsplan for næste skoleår og det er svært at få ontakt til min efterskole menjeg siger til så snart jeg ved noget...
|
|
|
Post by Kasper Friis Hansen on Jun 14, 2007 20:30:18 GMT
Tja... Det ligger oven i krigslive 3, så jeg er ude. Held og lykke med det! Hvis I ikke har gjort det, kunne I til en anden gang overveje at tjekke kalenderen inde på www.liveforum.dk og overveje hvilke arrangementer i ligger jer oven i. Kasper, som faktisk godt ville have hjulpet til
|
|
|
Post by Charlie Bjørklund on Jun 17, 2007 16:52:27 GMT
Nåh men jeg vil i hvert fald gerne Give en hjælpende hånd........... Bare ring.
Bare sæt mig på en eller anden rolle hvis det er Overrask mig.. ;D
[shadow=pink,left,300]Charlie[/shadow]
|
|
|
Post by roulerrex on Jun 17, 2007 16:55:39 GMT
Hey Snuske 1 og 2 Jeg skal lige tjekke om jeg skal på arbejde, og er lige startet på skole nogle få uger før, så det kan være jeg ikke har så meget tid? Men skriver til jer snarest muligt ! venlig hilsen Jonas Vergo ;D
|
|
|
Post by julie on Jun 18, 2007 17:08:36 GMT
|
|
|
Post by julie on Jun 18, 2007 17:09:51 GMT
til jonas: håber seriøst meget at du kan hjælpe til. det ville være fedt at have dig som gabbo =)
|
|
|
Post by pernilleschjoedt on Jun 20, 2007 17:31:11 GMT
@ Charlie, pas på hvad du siger, det går måske i opfyldelse... jeg er herre meget fristet til at låne et pink Bunny kostume af en fyr jeg kender, og proppe dig i det... Nej seriøst, tusind tak fordi i bakker op om vores projekt, jeg skal nok se at danne mig et overblik over vores status i næste uge.. (skal til sidste eksamen fredag i denne uge) i hører fra mig
|
|
|
Post by roulerrex on Jun 29, 2007 10:26:29 GMT
Jeg kan godt hjælpe!der er ikke noget arbejde eller sådan der driller.. men nu må vi lige se med skolen.. men det går nok. så jeg er med på af "gi" en hånd Men jeg syntes forumet er blevet lidt forvirrende, så pernille, kunne du ikke ringe til mig ang. de møder, med de forskellige? Hilsen Jones!
|
|
|
Post by Charlie Bjørklund on Jul 8, 2007 9:48:36 GMT
hehe hva skal jeg sige der er kage
|
|
|
Post by julie on Aug 11, 2007 21:01:43 GMT
nå nu har vi så været nød til at genforhandle om datoen. vi håber på at det bliver en gang i oktober men vi er ikke sikre. vi kontakter jer så snart vi ved noget.
Knuss
|
|
Jan Fønss
senier medlem
Formandslogen fremtiden for dansk live.
|
Post by Jan Fønss on Aug 26, 2007 10:30:31 GMT
Hey piger jeg er frisk på at være med efter fyraften hvis i kan bruge mig.
Vh. Jan Fønss
|
|
|
Post by pernilleschjoedt on Aug 31, 2007 10:38:38 GMT
Hej Allesammen! Vi er kede af at der ikke har været så meget information på det sidste. Julie og jeg har snakket om det, og er blevet enige om, at vi dropper at lave hele scenariet selv. Det var nemlig tanken at alle skulle have det sjovt, ikke kun ungerne, og plots til så mange mennesker (som mht. historien er for lidt NPC'er), er alt for omfattende, og da vi begge går i gymnasiet, kan vi ikke lægge så meget arbejde i det, som vi gerne ville. Vi har set hvor galt det kan gå og hvor kedeligt det kan blive, på vores sommerlejr i Juli, og det er ikke noget vi har lyst til at udsætte nogen for. derfor tager vi tøserne med ud til et af de udmærkede børnescenarier der allerede findes. Men der skal lyde en stor tak til alle der var villige til at stille med hjælpende hænder Pernille
|
|