|
Post by Nilas Holst on Jan 8, 2007 18:09:40 GMT
Der har været snakket om at prøve at opstarte et handelshus / kro i Fort Keltos.
Historie mæssigt er der rimelig stor begrundelse for dette ved at vi blandt andet skal sørge for at holde handelsveje frie for kongens folk, og hvad ville være mere indlysende end at lægge handelshuset i fortet?
Spilmæssigt ville det kunne skabe en del byspil for os selv samt for resten af skoven, ved at der ville være flere steder man kunne handle. Det ville også give mulighed for dem der ikke er interesseret i kamp men hellere vil spille civile borgere.
Hvis i har ideer så kom endelig med dem, og hvis der er nogen der vil være med til at starte det op så smid mig lige en PM
|
|
Thoralf Hansen
senier medlem
Preacherman!
Alt er sagt med et blink i ?jet...
|
Post by Thoralf Hansen on Jan 8, 2007 19:01:06 GMT
Jeg synes ideen med et handelshus i selve fortet er en dårlig ide. Set med mine øjene vel og mærke..
1: Synes forholdsvis at der foregår ret meget spil i FK som ikke har dirkete noget med Roulerne at gøre, dermed sagt at vi vil få mange flere folk inden for porten og pludselig sidder vi med ansvaret for at sætte mere spil igang.
2: Ved at have et handels hus inde i fortet, kommer vi måske til at holdes os for meget indenfor... Ved at have huset et andet sted, tvinger os til at komme ud for at beskytte. dermed bliver det også nemmere for eventuelle forbrydrer at plyndre stedet.
3: Synes vi skal støtte op om få engen indviet til handelsstad, inden vi forsøger at skabe vores eget. Dette vil også skabe intern splid husene imellem. Og måske priskrig :-)
Alternativet, ville vel være at FK er i besiddelse af en række varer som vi selvfølgelig selv kan bruge. Jeg taler om indviet blod fra bjerget og den slags. Personligt tror jeg også det vil dræbe en del af den stemning som er i FK, og det interne spil vil gå lidt i stå(fordi der vil være andet og se til, hvilket jeg villle synes var synd) Men det var jo bare mit bidrag, hvis det bliver gennemført alligevel, vil jeg selvfølgelig bakke op!!!
|
|
|
Post by andersrasmussen on Jan 9, 2007 17:23:53 GMT
Det er nogle ret gode argumenter I begge kommer med der, dér.
Jeg er itvivl - er der flere der har noget af sige?
Anders
|
|
|
Post by Nilas Holst on Jan 9, 2007 17:39:22 GMT
er ddr slet ikke flere der har noget spændende at bidrage med? kom nu alle sammen
|
|
|
Post by Anders Japsen on Jan 9, 2007 21:39:14 GMT
Jeg er ikke vild med ideen...
|
|
|
Post by Kasper Friis Hansen on Jan 10, 2007 0:18:07 GMT
meget spændende Jeg må indrømme at min første tanke var mere arbejde og mere ansvar. Hvis det, at starte et handelshus kommer til at ligge på de samme skuldre som allerede løfter så synes jeg det er en dårlig ide. Der er helt klart mange gode argumenter for at have et handelshus i FK, men jeg er nu trods alt mest på Thoralfs side. Jeg har selvfølgelig ikke noget at sige, men mit råd ville være at bruge ressourcerne på noget andet. Det er straks en andens sag hvis der er nogle der brænder for det. Så er det bare med at komme i gang. Dog vil jeg mene at det ville være bedre hvis kræfterne blev brugt på byen såfremt det var en mulighed.
|
|