|
Post by Nilas Holst on Jan 8, 2007 17:49:36 GMT
Der vil fremover være mad i Keltos igen, som der har været i tidligere tider. MEN... der vil kun være mad til dem der er tilmeldt senest en uge før scenariet. Dette er af den simple grund at der skal købes ind og gøres klart, tilgengæld skal vi ikke selv lave det mere. Stefan og Nicola som lavede maden til januar scenariet vil fremover lave den for os. Dog er der et mindre problem. Alle de gamle skåle er blevet smidt ud da folk ikke havde vasket dem af. Der var gået råd i dem. Så der er intet at spise af. Derfor skal man selv sørge for at indkøbe skål eller tallerken samt bestik. En kop, et krus eller horn ville også være en ide at få fremskaffet så man kan få lidt at drikke ingame.
Der er dog et lille problem,hvem er den heldige person der er i besiddelse af vores gryde? Den mangler i skurvognen og var kraftigt savnet i går under madlavningen?
|
|
Thoralf Hansen
senier medlem
Preacherman!
Alt er sagt med et blink i ?jet...
|
Post by Thoralf Hansen on Jan 8, 2007 19:02:57 GMT
Hurra! Jeg tilmelder mig allerede!!! Vil der være mulighed for at få genindført den lækre roulergryde (med masser af flæsk! :-) )??
|
|
|
Post by lugh on Jan 8, 2007 21:23:13 GMT
jeg syntes også det er en god ide med MAD TIL FOLKET.... men, men..... jeg oplevede at der var et svineri rundt om bålpladsen som jeg ikke husker at ha' set før...damm det dur bare ikke !!..hvis vi skal ha' folk til at lave mad til os så må alle være med til at rydde op ( gælder også dem der laver maden ) hele tiden så der ikke ligge plastik og flasker osv. alle vejne og flyder.... vi kan ikke ha' et fort der ligner en losseplads... der kommer jo også andre Ridder osv. op og besøger os i Fort Keltors..... så det SKAL der styr på !!..............
men ellers vil jeg også gerne tilmelde mig madordringen.... og.. JA..gerne den gode gamle Roulergryde... eller noget ligende.....
hilsen Kaptajn Lugh DRL
|
|
|
Post by Jane Dixon / Érien on Jan 9, 2007 1:05:26 GMT
Kommentar dertil...
Jeg synes også at der er fantastisk at der er folk til at lave mad m.m., og stort tak til dem der er friske på det!
MEN - (stort MEN) - bålpladsen er (såvidt jeg er orienteret) ingame, og så er det ikke fedt at der 1) fra morgenstunden af ligger ketchup flasker m.m. 2) at man ser folk med coladåser i hånden (jævnfør reglerne om synlige offgame ting), og 3) at der iøvrigt er offgame pludder (snak, red.) i løbet af dagen.
Det ødelægger i den grad muligheden for andre at kunne spille seriøst ingame i keltos, og jeg er stensikker på at det er muligt alternativt at nyde den gode mad på en fed ingame måde...
Jane
|
|
|
Post by Nilas Holst on Jan 9, 2007 2:49:15 GMT
Jeg vil med det samme benytte muligheden for at undskylde for ketchup, pølser, jakke, affald og diverse andet der lå omkring bålet. Hele den fantastiske morgen var lidt hektisk for at få det sidste færdigt... Så stort undskyld for rodet...
Jeg er stadigvæk stor fortaler for at folk holder deres offgame embalage i offgame område og ikke på pladsen... Dette gælder naturligvis alle.
Hvad angår offgame snak: SLÅ FOLK HÅRDT I HOVEDET OG SIG DET TIL DEM
|
|
|
Post by Jane Dixon / Érien on Jan 9, 2007 8:43:21 GMT
Javel
|
|
|
Post by Nielsha on Jan 9, 2007 9:37:30 GMT
mad mad !!!! er godt i maven ;D
|
|
|
Post by Christian Winther/Emirkol on Jan 10, 2007 0:49:17 GMT
Jeg er stadigvæk stor fortaler for at folk holder deres offgame embalage i offgame område og ikke på pladsen... Dette gælder naturligvis alle. Hvad angår offgame snak: SLÅ FOLK HÅRDT I HOVEDET OG SIG DET TIL DEM Og slå folk hårdt i hovedet hvis i ser en smide affald omkring.. der lignede en gypsy lejr både før imens og efter spilgang (min personlinge mening!) hjælp hinanden til at rydde op.. mindre surt at hjælpe med nedpakning (og oprydning af skrald.....)
|
|
|
Post by Anders Japsen on Jan 10, 2007 13:08:57 GMT
Hvor meget kommer det til at koste hvis man vil ha' mad og har betalt for et år i FK?
|
|
|
Post by Nilas Holst on Jan 10, 2007 13:55:33 GMT
som det ser ud økonomisk lige nu er maden med i medlemsskabet
|
|
|
Post by Anders Japsen on Jan 10, 2007 14:02:22 GMT
Yes! Mad til mig (det var en tilmelding for marts)!
|
|
|
Post by jonas samuelsen / Agmundt on Jan 10, 2007 14:07:45 GMT
hvad hvis man ikke er tilmeldt? Eller medlem eller hvad du vil sige i Keltors.. hvad koster det så
|
|
|
Post by Nilas Holst on Jan 10, 2007 18:08:56 GMT
så skulle det gerne blive dækket af de 25kr det koster at spille i keltos pr gang
|
|
|
Post by ADMIN on Jan 11, 2007 15:58:44 GMT
Jeg synes det er synd at folk har fået ødelagt skålene. jeg mener at det var Dines der i første omgang tog dem med derud!
Bare min mening, så hold fast i at folk selv tager skåle med. Det der gav mest svineri før i tiden var alle dele skålene der flød over det hele.
Godt I tager det op igen! Super
|
|
|
Post by roulerrex on Jan 11, 2007 16:27:09 GMT
Hey nilas?? Jeg nåede ikke at melde mig ind sidst. Og vidste heller ikke helt hvordan jeg gør?? Så kan du melde mig ind, så jeg er meldt ind til næste spilgang?? (så for du 300 kr. eller hvor meget det nu koster)
|
|
|
Post by Nilas Holst on Jan 11, 2007 17:07:51 GMT
Du tager bare pengene med i skoven næste gang så finder vi ud af det
|
|
|
Post by Christian Winther/Emirkol on Jan 15, 2007 8:54:26 GMT
Så kan du melde mig ind, så jeg er meldt ind til næste spilgang?? (så for du 300 kr. eller hvor meget det nu koster) Du skal så betale ekstra *griner*.. Så humm 1500 er vel rimligt Famne rart at se at folk bakker op omkring maden! Det giver os ekstra spil at folk bliver maddet også.. vi skal bare have lavet et sted hvor folk kan enten lave maden eller spise den så det ikke kommer til at ligne noget der er løgn (ingame/offgame..)
|
|
|
Post by Jane Dixon / Érien on Jan 17, 2007 10:04:33 GMT
Hermed officiel tilmelding til mad i februar fra mig... Mmmmmm...! Jane / Érien
|
|
|
Post by roulerrex on Jan 20, 2007 19:04:49 GMT
Nej det ikke nok nilas.. du for 3500! (tror du selv bøffel )
|
|