|
Post by danni on Nov 9, 2006 19:28:46 GMT
Hejsa alle gæve roulere ;D
Denne post er en opfordring til alle jer der godt kunne tænke jer noget i skoven.
Det kan være alt lige fra plot til, mere myre tis eller andet godt.
I skal bare skrive alt hvad i kunne tænke jer bedere. Det i ikke skriver kan ikke bliver overvejet. Så derfor SKRIV SKRIV SKRIV!!!
Hilsen Danni
|
|
|
Post by ADMIN on Nov 9, 2006 20:53:48 GMT
Flere orker og krigeriske sortelvere! Menneskefreden holder kun sålænge folk kan slås med andre. Folk keder sig når de ikke kan slås nok! Flere orker! By på engen! Snak skovfogden på plads. By på engen er kun by, hvis der er huse og de skal ikke være hvide. (Dejligt bare at kunne fyre ønsker af uden at skulle gøre rede for dem!!!! )
|
|
|
Post by Anders Japsen on Nov 13, 2006 19:11:19 GMT
Helt sikkert en by! og en kro med friske friller (slet det sidste af notatet). Mindre fred og mere AMOK! Flere drager, eller først drager, og så flere af dem. Mindre sur skovfoged...
|
|
|
Post by ADMIN on Nov 15, 2006 21:23:03 GMT
Kom nu! der må være flere ønsker!
Det lyder godt Anders!
|
|
|
Post by Charlie Bjørklund on Nov 16, 2006 16:23:58 GMT
At menneske freden brydes og vi kan tæve imperiet igen.
|
|
|
Post by pernilleschjoedt on Nov 17, 2006 14:25:48 GMT
BY! det lyder sejt...!! nemlig, mere liv, men mindre fred... det er ikk sjovt at rende rundt i timer, og kun støde på én sølle flok orker... øh... drager... hm, hvor'n pokker gør man det?? men det ku' sikkert være sjov...
er det umuligt at få flere grupper af mennesker og mærkelige væsner, krigsglade og super spøjse...??
|
|
|
Post by Anders Japsen on Nov 19, 2006 16:51:00 GMT
Måske var det lidt for ambitiøst med drager (og for farligt), men jeg tror vi alle er enige om mere by og krig.
|
|
|
Post by Anders Japsen on Nov 19, 2006 16:51:55 GMT
Så skal vi bare finde nogen der gider være i byen
|
|
|
Post by Christian Winther/Emirkol on Nov 20, 2006 9:25:03 GMT
Humm..
Flere plots evt mod kongen.. Så roulerne bliver samlet under en fane.
En by er en god ide men det kræver at folk faktisk også besøger den og der foregår noget i den.
At skov fogden gerne vil give os muligheder for at sove i vores respektive byer (Keltos for mig)
Kongefreden bliver skrøbelig.. (plots)
Mindre plots hvor ting skal samles (staven......)
En rød tråd igennem de forskellige plots..
Og sidst men ikke mindst.. at alle roulerne kommer under Ragil Kirkens fane ;D ;D ;D
|
|
|
Post by Charlie Bjørklund on Nov 20, 2006 12:39:36 GMT
Hej hej Ragil.... ka du sove godt.
|
|
|
Post by Christian Winther/Emirkol on Nov 20, 2006 14:55:31 GMT
Hej hej Ragil.... ka du sove godt. Pfftt! Bare fordi du ikke har set lyset endnu
|
|
|
Post by klifforth on Nov 20, 2006 15:41:37 GMT
men vi ved jo alle at de såkaldte GUDER ikke er andet end svage ånder, der tror de er stærkere end de andre ånder ved at kalde sig en gud istedet for en ånd..
ALT magt til DRUIDERNE..
-klifforth-
|
|
|
Post by Anders Japsen on Nov 20, 2006 21:22:54 GMT
Jeg har faktisk aldrig set en ragilpræst udføre et ritual eller noget i den retning. Tilgengæld har jeg op til flere gange set druider udføre store ting
|
|
|
Post by Nilas Holst on Nov 21, 2006 1:23:28 GMT
Bare rolig anders... Det kommer du til. Ragil kirken som fast kirke er stadigvæk ret nyt for os 4 præster så vi skal lige ind i det... Men kan da love dig at der blandt andet er ritualer med masser af pyro teknik på vej...
Men det kræver tilgengæld at folk begynder at spille mere på de 10 sande guder... Dermed ikke forstået at det er enten dem eller druidetroen, men hvor fedt er det at lave store pompøse ritualer for 2-3 tilhængere udover præsterne?
|
|
|
Post by MAO on Nov 21, 2006 11:26:42 GMT
Folkens
Jeg tror det ville være en god ide hvis vi blev bedre til at skelne mellem INgame og OFFgame stridigheder, og første skridt er at vi ikke tager vores INgame religion og antipatier med herind. Det er bare et forslag, men vil i ikke overveje det? Druidetroen og Arl-troen er trods alt begge to nogle fede rollespilsreligioner når man ser på dem udefra.
|
|
|
Post by Anders Japsen on Nov 21, 2006 13:22:42 GMT
Jo da mao. Jeg tror bare jeg trænger til at komme ud i skoven igen...
|
|
|
Post by Nielsha on Nov 21, 2006 21:45:34 GMT
bileder i december !! savner mig så meget på film(eller negativer/digitalt) !! ;D
|
|
|
Post by Anders Japsen on Nov 27, 2006 12:59:28 GMT
Flere klankrigere... nu kommer Rognvald jo ud og er der lidt mere fra december, men jeg synes stadig vi er ved at være lidt i undertal...
|
|
|
Post by Anders Japsen on Nov 27, 2006 12:59:59 GMT
Jaaaaaaaa! Rigtige debat
|
|
|
Post by north on Jan 23, 2007 8:17:09 GMT
Ragil præster skal have lov til at fyre ritualer af og det gør de bedst ved at have tilskure eller tilbedere. I byen ved jeg at der er Ragiltilbedere og de kunne jo inviteres til lidt gøgl. Jeg kommer da også gerne forbi, hvis der er flotte pyrotekniske effekter.
|
|
|
Post by Anders Japsen on Jan 23, 2007 20:57:08 GMT
Pyroteknik uuuuuuuuuuuuh...
|
|