|
Post by Nilas Holst on Mar 6, 2007 3:32:40 GMT
Klippet fra Liveforum: Så er det ved at være tid til den ½ årlige oprydning i skoven så skovfogeden stadigvæk syntes vi er fantastiske mennesker.
Det foregår på lørdag den 10 marts. Vi mødes kl 12.00 ved savværket og deler os ind i mindre grupper som så går hele vores spilområde igennem.
Der vil være kage og sodavand ved savværket når vi er færdige.
Sidst var vi under 10 der gad bruge et par timer på det. Så jeg håber denne gang at der er flere der kommer ud og har det rart med dem fra de andre hold. Det er en super måde at møde de andre på, få snakket og fortalt gamle warstories og samtidigt hjælpe DIN forening til stadigvæk at have et spilområde i Harreskoven.
Kom frisk alle sammen. Meld meget gerne til i denne tråd.
Når vi er færdig med oprydning i skoven var der flere der under sidste spilgang snakkede om at bygge videre på borgmuren når vi alligevel er i skoven. Den er jeg helt med på, så lad os få givet den en skalle så vi slipper for så meget pressening som muligt.
|
|
|
Post by Jane Dixon / Érien on Mar 6, 2007 10:37:03 GMT
Igen, som postet på LF: Jeg kan altså ikke Jane
|
|
|
Post by Anders Japsen on Mar 6, 2007 14:38:57 GMT
Der ligger vist nok en spejdertur den weekwnd men jeg tjekker det lige i aften...
|
|
|
Post by Anders Japsen on Mar 6, 2007 16:04:16 GMT
Jeg regner bestemt med at komme ;D
|
|
|
Post by Charlie Bjørklund on Mar 7, 2007 12:06:16 GMT
Kommer nok ikk
|
|
|
Post by Anders Japsen on Mar 7, 2007 14:15:00 GMT
Men jeg skal passe min lillebror om aftnen så jeg kan ikke blive sent...
|
|
|
Post by jonas samuelsen / Agmundt on Mar 7, 2007 17:47:17 GMT
jeg kommer også.... håber på der er nogen der vil være med bagefter til at bygge noget borg
|
|
|
Post by malthesp on Mar 9, 2007 14:09:46 GMT
kan ikke... er spejder agtig HELE weekenden
|
|
|
Post by Anders Japsen on Mar 9, 2007 16:43:49 GMT
Jeg viste ikke du var spejder
|
|