|
Post by Jane Dixon / Érien on Sept 10, 2007 8:01:41 GMT
Til alle KELTOS-brugere af forummet her: Det er vist ikke nogen nyhed at man skal skrive sit rigtige navn som sit display-name i sin profil... der er bare ikke nok der gør det! Vi ser MEGET gerne at man fremover har sit fulde navn som display-name - fuldstændig ligesom på LiveForum. Grunden? At man kan se hvem man kommunikerer med. Ganske enkelt. Det betyder i praksis 0 funky navne som man skal være tjekket med - og ja, vi er nok nødt til at også at få efternavnet med, da der er en del overlap på visse fornavne. Hvordan gør jeg? Du går op i 'profile', 'modify profile', og ændrer navn i det felt der hedder 'display name'... Dertil ville det også være rart med et billede på profilen (ja, jeg er en klovn til navne, og mange kender dertil kun hinandens ingame ansigter...). Og hvordan indsætter jeg så et billede?? Du skal have et billede liggende på nettet eet eller andet sted (fx. LF, myspace, karinas hjemmeside eller lign.). Find dit billede på nettet, højreklik på det og vælg 'kopier billedadressen'. Gå til 'Profile' her på forum - 'modify profile' - 'avatar URL' - højreklik og vælg 'indsæt'. Så skulle linket til dit billede virke. Lige nedenunder kan du justere højden og bredden på billedet (standard er 65x65, og der blir man mast temmelig flad - jeg gjorde i hvert fald! ;D) Men billedet er dog ikke et krav - blot et ønske fra min helt egen personlige side På forhånd tak! Jane / Érien
|
|
|
Post by karsten/erlend Folkeson on Sept 11, 2007 16:48:36 GMT
Hej Jane super ide du har fået at du syns at vi skal have lagt et billede af os selv på vores profil da det er nemmer at se hvem flok er. Og så til et spørgsmål det billede vi skal have sat ind i vores profil skal det være et rollespils billede eller et normalt billede, eller er det efter eget valg ? hilsen Karsten
|
|
|
Post by Jane Dixon / Érien on Sept 11, 2007 17:22:28 GMT
Bum... hmm... Godt spørgsmål. Jeg ser egentlig helst at det er rollespilsbillede, eftersom vi oftest ser hinanden i ingame-gear Jane/ Érien
|
|