|
Post by klifforth on Jul 30, 2006 21:50:04 GMT
heay dér folkens..
først vil jeg undskylde den sene udmelding.
men tirsdag d. 1/8 vil der kl 14,30 i keltos være opsætning som aldrig før.. vi vil sætte keltos op som aldrig før der vil være godt humør og andet godt.. foreningen vil give et mindre tilskud til enten noget mad efter eller også noget drikke og spise under opsætningen.
så kom og vær med det vil blive fedt og go griner/hygge..
[glow=red,2,300]-klifforth-[/glow]
|
|
|
Post by ADMIN on Jul 30, 2006 22:11:32 GMT
Jeg kommer tirsdag! også gerne før!
Hvordan får man pizza ud i skoven? :s Det finder vi ud af... ellers bliver det frugt og grovboller til alle! det har vi også bedre af...
|
|
|
Post by Nilas Holst on Jul 31, 2006 0:57:03 GMT
frugt og grovboller til alle.... Har man hørt mage til Imperielt sludder... Næh Joakim, pizza, og tro det eller ej, jeg kender et sted 5 min er fra hvor jeg kan hente til os... BARE ROLIG FOLKENS, ingen frugt denne gang, så lad væe med at bruge det som undskyldning for ikke at komme til opsætning... PS. jeg kommer naturligvis til PIZZA... [shadow=red,left,300][shadow=red,left,300][shadow=red,left,300]og opsætning[/shadow][/shadow][/shadow]
|
|
|
Post by danni on Jul 31, 2006 8:46:38 GMT
hvorfor sætte op om tirsdagen når der er sat en hel dag af til det den 2/8???
Det forstår jeg ikke. Jeg kan ikke være der om tirsdagen men er der alle dage fra onsdag til søndag.
Danni
|
|
|
Post by malthesp on Jul 31, 2006 8:49:58 GMT
Lige mine ord danni!!! det er altså lidt blanktt..... men!!! men men men hvis vi nu gør det om tirsdagen kan jeg kun komme MÅSKE!!
MAlthe
|
|
|
Post by klifforth on Jul 31, 2006 9:45:42 GMT
nææ det er genialt.. fordi om onsdagen tager vi ned på engen og hjælper der med de ting der skal bygges der.(det skal jeg da jeg er foreningen harreskovens byggemand bob). så tro mig folkens der er masser af lave på engen onsdag.. så derfor tog mig og nilas en beslutning om at vi gjorde det sådan.. folk der kommer til opsætning: nilas joakim klifforth folk der ikk kommer: danni malthe [glow=red,2,300]-klifforth-[/glow] ps. jeg har slettet nogle posts for vi prøver at lave en seriøs tråd. sådan nogenlunde..
|
|
|
Post by ADMIN on Jul 31, 2006 10:00:08 GMT
MMMmmm.... mere pizza til mig!
Desuden finder vi også ud af hvordan det skal gøres med muren tirsdag : )
|
|
|
Post by roulerrex on Jul 31, 2006 10:36:22 GMT
Jeg kommer ikke om tirsdage, som danni. Syndes også det virker meget underligt at det skal ske der når vi har hele onsdagen??? :/
|
|
|
Post by danni on Jul 31, 2006 15:25:41 GMT
Vi får ikke støtte til mad om tirsdagen fra foreningen det tror jeg simpelthen ikke på.
Men i må hygge om tirsdagen så.
P.s. tror sku vi har masser af tis onsdag både til vores eget og engens. og hvis det er kan Martin jo bare tage på engen og bygge sammen med imp og de andre og så kan vi andre sætte keltos op.
Danni
|
|
|
Post by Charlie Bjørklund on Jul 31, 2006 15:49:37 GMT
Jeg syntes altså også at vi skal gøre det om onsdagen for gider ikk tage ud i skoven to gange
|
|
|
Post by malthesp on Jul 31, 2006 15:51:49 GMT
jeg kommer alligevel!! skal man medbringe penge til de såkaldte pizza'er!?!!?
|
|
|
Post by karina on Jul 31, 2006 18:49:39 GMT
Jeg kommer også og hjælper i morgen, men vil gerne have en sms om HVOR det er vi mødes 14.30? Er det i fortet? er tingene hentet i skurvognen? eller skal vi gøre det efter 14.30?
|
|
|
Post by klifforth on Jul 31, 2006 21:11:33 GMT
til karina så er det som der står for oven i keltos altså fort keltos..
til resten så bliver det tirsdag vi sætter op basta!!
til malthe så tag selv lidt penge med men ellers giver foreningen noget af det..
folk der kommer til opsætning tisdag:
nilas joakim malthe karina charlie klifforth
folk der ikk kommer:
danni jonas
[glow=red,2,300]-klifforth-[/glow]
|
|
|
Post by malthesp on Jul 31, 2006 21:17:31 GMT
All right!
|
|
|
Post by ADMIN on Jul 31, 2006 21:53:43 GMT
Foreningen giver halvdelen tirsdag og indenfor rimelighedens gr;nser. Jeg ved godt hvor meget nogle spiser... :host: martin :host:
|
|
|
Post by Charlie Bjørklund on Jul 31, 2006 22:36:01 GMT
Jeg kommer også
|
|
|
Post by ADMIN on Jul 31, 2006 22:56:16 GMT
I vinkel Charlie!
|
|