|
Post by hypermads on Jul 23, 2006 15:52:37 GMT
Hey.
Jeg er et nyt medlem som skal med til sommerscenariet. Jeg har et lille problem. Eftersom det er min første gang jeg skal spille live rollespil, så har jeg ikke noget tøj at tage på. Jeg har desværre ikke haft tid og mulighed for at lave noget tøj. Så jeg vil spørge om der er mulighed for at låne noget tøj af en eller anden.
Jeg bruger størelse medium.. Stilen er stort set overordnet, selvom jeg selvfølge ville fortrække at gå i noget roulisk inspireret.
Mvh.
HyperMads
|
|
|
Post by danni on Jul 24, 2006 9:27:00 GMT
bare rolig Mads vi har en masse låne tøj der er roulisk så du skal bare komme i skoven glad og velfornøjet så sørger vi for tøj til dig
Danni
|
|
|
Post by klifforth on Jul 24, 2006 16:52:12 GMT
det eneste vi ikk har er bukser og sko det må du selv sørge for..
|
|
|
Post by hypermads on Jul 25, 2006 20:27:46 GMT
Okay. Tak for hjælpen.
Så vil jeg så efterspørge om der er en der måske vil tage et par bukser med, som jeg vil kunne låne:) Jeg har stort set kun cowboy bukser, og ellers skal jeg skynde mig at lave et par, som der kommer til at se grimme ud. Det kommer ca. til at ligne en død bjørn jeg har viklet rundt om mine ben... Men det kan måske blive mode??? Hvem ved?
|
|
|
Post by MAO on Jul 25, 2006 21:03:46 GMT
God ide med den selvdøde bjørn mads. Ellers så bare sy nogle grå eller sorte rør og bind dem fast til bæltet for oven og snør dem til om skindebenet for neden omkredsen skal nok bare være ca 70-90 cm afhængigt af din lårtykkelse (man plejer at lægge 15 cm til for bevægelsesfrihed.)
Og et rør kan enhver jo sy uden at ødelægge det helt for sig selv. Bare sørg for at sy en kraftig kant for oven.
|
|