|
Post by theis on Jul 10, 2006 16:12:57 GMT
Hey folkens, hvis muligt så ville jeg super meget gerne mødes med de hver især ansvarlige personer i den rouliske hær. Jeg kunne meget godt tænke mig at tillægge den fremtidige deling af hærdet dværge en fast rolle i den rouliske strategi (hvis der findes en).
Om ikke andet uden at rose mig selv for meget, så vil jeg mene at jeg har forholdsvis meget styr på det, især over for de andre hold i skoven. Så jeg kunne da godt tænke mig at snakke med nogle af jer som har ansvaret for de forskellige delinger i Fort Keltos.
Det nytter ikke noget hvis jeg snakker med jer alle sammen aligevel, for ca 50% af folk glemmer det eller husker det på en anden måde, så er det bedre at få snakket det ordnetligt igennem få mand, ikke fordi at i andre ikke må være med, men så kan de få, bedre informerer jer.
|
|
|
Post by ADMIN on Jul 10, 2006 20:51:24 GMT
Cool. Du kan starte med mig! : )
Hvis det er muligt så udnyt dig af næste kampdag, hvor vi mødes og slås. Det er den 27/7, Mere info senere : )
|
|
|
Post by theis on Jul 11, 2006 15:41:58 GMT
Tjo, men det er bare meget nemmere at være få end mange, det skaber mindre forvirring. Og så følger man bedre med.
|
|
|
Post by ADMIN on Jul 11, 2006 20:47:51 GMT
Yes, selvfølgelig! Jeg tror ikke der kommer så mange, men ellers kan vi bare sætte os og snakke. Der skal nok komme en mulighed for det. Jeg er snart på vej på ferie, så min hjerne er et helt andet sted. Kan vi finde en dag, når jeg kommer tilbage? : )
|
|
|
Post by theis on Jul 12, 2006 17:06:58 GMT
du siger bare til, har ikke så travlt igen, men det er bedst hvis der er en repræsentant for hver af de grupper i har under jer, så som den røde lilje osv...
|
|