|
Post by Nielsha on Jun 1, 2006 19:42:36 GMT
denne tråd vil jeg bruge til at stille et spørgesmål (mest til mao) om roulernes søde tand og tak mig enu en gang please. hvad spiser roulerne som lyst spise( de rige/riddere) ps. glæd jer til den nye drik som er lavet til jer af mig den er en surprise med den smager bedre en det meste (coke og sprit) i propper i jer. ;D
|
|
|
Post by Charlie Bjørklund on Jun 1, 2006 20:06:43 GMT
Men Niels smager det nu også bedre end Kvik mave? ?
|
|
|
Post by Nielsha on Jun 1, 2006 20:10:23 GMT
hm måske det vil jeg lade jer bedømme
|
|
|
Post by daniel on Jun 1, 2006 22:26:12 GMT
Hmmm, sød tand, tænder GUF! Ehrm, Jeg personligt mener at et hvert gratis måltid er min livret! Når det kommer til den søde tand kan du stort set servere ALT bare det ikke er de der, blå/lyserøde runde ting med de der små kugler på du finder i "Basset mix" lakridskonfekt hehe... Hvis du havde tænkt dig at bare en pistacekage så er jeg frisk på at spise den for dig ;D Dunder Tordensnorker
|
|
|
Post by Nielsha on Jun 2, 2006 7:35:21 GMT
jeg vil løfte sløret lidt. det kan drikkes!! ps. jeg vil have mere kama
|
|
|
Post by Nielsha on Jun 5, 2006 21:04:21 GMT
jeg vil også gerne have lidt feed back om den nye kvik mave med rababra ;D var den god eller for sød lækker eller xtraordinært lække og sød og god og og og og og og osv.!!! ;D ps. det lød som om i kunne lide den
|
|
|
Post by jonas samuelsen / Agmundt on Jun 5, 2006 22:14:54 GMT
den vaar bare rigtig guff... med stort efter tryk på GUFFFFFFFF8D
|
|
|
Post by Charlie Bjørklund on Jun 6, 2006 11:59:42 GMT
Det smagte helt fint niels godt du gider at lave det
|
|
|
Post by peterc on Jun 6, 2006 16:37:39 GMT
TAK
Jeg vil også gerne sige et stort tak det smagte jo fantastisk.
Personligt er jeg mere til rabbara da jeg ikke er helt vildt med hyldeblomst.
Men tak for en god kvik mave håber du kommer med en mere næste gang
Peter aka Bjørn Leifson
DRL
|
|
|
Post by Nielsha on Jun 6, 2006 17:07:02 GMT
nu var det andet lavet af hylde bær, men lad det ligge. ;D der er nok til to gange mere og så er det ved at være hyldebær seson igen og så skal der experimenteres med vanilje. ps. -5 kama jeg tager det som + 5 drenge pps. lige ved at overhæle pernille i posts igen
|
|
|
Post by pernilleschjoedt on Jun 7, 2006 12:36:22 GMT
næ hov, det kan vi ikke have... (hvis det er mig du mener...)
Niels, jeg vil gerne benytte lejligheden til at sige, at den "normale" Kvikmave, er min personlige favorit...
aproppos, var dette her ikke en tråd om Roulon Sur-prise OG Guf??
hvro er Guffet henne?? altså jeg begiver mig gerne ud i den svære diciplin at kreere søde sager... men hvad kan folk tænke sig?? (man skal jo have noget at nyde til sin Kvik mave)
altså jeg tænker brændte mandler, sukker karamel og måske nemme små kager...
hvad siger folk til det?? ellers, flere ideer-...
Hilsen Pernille
|
|
|
Post by pernilleschjoedt on Jun 7, 2006 12:37:33 GMT
ps, Niels, jeg kan ikke fordrage vanilje... hvis du vil bibeholde mig som fast supporter af Kvik mave industrien, SÅ HOLD VANILJEN LANGT VÆK FRA KVIK MAVE GRYDEN!!!
Pernille
|
|
|
Post by Nielsha on Jun 7, 2006 13:26:50 GMT
guf mao guf !!
fortæl om rouler guf !!!
|
|
|
Post by daniel on Jun 7, 2006 13:48:12 GMT
Gryden var god, men lidt sød efter min smag, jeg kan da altid få en kage ned ;D
|
|
|
Post by pernilleschjoedt on Jun 8, 2006 10:35:31 GMT
kage er et vidt begreb... jeg er Muffin-Master hjemme hos mig... men jeg ved ikke hva folket kan lide af søde sager...
min specialitet og ynglings kage er banan/mørkchokolade muffins...
Hilsen Pernille
Ps. Niels! ingen vanilje i Kvik mave!
|
|
|
Post by Charlie Bjørklund on Jun 8, 2006 11:08:08 GMT
Hmm... folket kan lide drømmekage med 1del kage og 2 dele fyld.. Lige som vores alle sammens glade pædagog laver den...
|
|
|
Post by Nielsha on Jun 8, 2006 11:49:50 GMT
chaliesan vær sød at kald karina for karinasama det lyder så godt i mine øre ;D
ps. sama er en respect fuld tiltale form på japansk. ;D
|
|
|
Post by peterc on Jun 8, 2006 12:07:01 GMT
Jeg er helt frisk på noget banan/choko kage/andet er helt sikkert en af mine favoriter.
Men måske du skulle lave en afstemning over hvad folk kunne tænke sige til næste spille gang i juli.
Mvh
Peter aka Bjørn Leifson DRL
|
|
|
Post by Nielsha on Jun 8, 2006 14:59:14 GMT
lyder dejligt ;D
|
|
|
Post by kristian on Jun 8, 2006 17:39:26 GMT
Rouler surprise, var det, det var drikke som vi fik lørdag aften, for det smagt alr for godt !!!! kan ikke sige andet end supert !
|
|
|
Post by Nielsha on Jun 8, 2006 20:01:27 GMT
jep det var det næmlig ;D
ps. jeg lavede det hivs nogle skulle være i forvirret
|
|
|
Post by daniel on Jun 8, 2006 20:58:19 GMT
AAAAAAARRRRRGGGGGGHHHHHHHH!!!!!!!! BANANKAGE!!!!! Min kryptonit, jeg skælver, jeg ryster, jeg, jeg jeg jeg jeg kan ikke FORDRAGE banan i kage AAAAAAAAAAAAARRRRRRRGGGGGGGHHHHHH!!!!! Ellers er jeg bare frisk på alt selv abrikos yum yum
|
|
|
Post by pernilleschjoedt on Jun 11, 2006 11:50:24 GMT
Niels: der er jo også den tiltale form "sensei", men det bruges måske kun til mænd?? nå, Daniel, ikk provokere Banan/mørkchokolade muffin!!! muffins er Gurus... men du kan jo bare få en med Appelsin/mørkchokolade.... Er folket med på at jeg tager muffins (banan/chokolade OG appelsin/chokolade) med i august?? (kommer ikk til sommersenariet...) Hilsen Pernille
|
|
|
Post by MAO on Jun 11, 2006 23:05:38 GMT
Der er ingen traditioner for RoulerGUF Det nærmeste vi kommer er en STOR BLÅ LAGKAGE med påskriften "Roulon" eller mine evindelige KANELGIFLER. Hvis du vil så læs om middelaldermad, heldt fra England eller Norden. Hvis det var kendt dengang, så er det i højeste grad roulisk Det er også derfor Giflerne er OK, da de ikke er så moderne at se på (bare man smider posen ud) Men fyr løs, find på, gå AMOK!
|
|
|
Post by ADMIN on Jun 12, 2006 7:41:38 GMT
Hvis det kan laves på bål og smager bare lidt sødt, må det da være roulisk... ; )
Men hellere ting der kan laves ingame og ser ingame ud. Jeg er træt af plastisk poser over det hele. Især når de ikke bliver samlet sammen!
|
|