|
Post by karina on Mar 16, 2006 8:39:45 GMT
Så er jeg (endelig) gået i gang med at lave et billedgalleri - hvor planen er, at der skal være billeder af Roulerne med deres fulde navne. De ligger selvfølgelig på www.karina.spind.net under Rollespil og herefter i mappen, Roulerne. Under billedet er der plads til lidt flere oplysninger. Har overvejet endten, hvor de stammer fra (altså inden de kom til fort Keltos) eller oplysninger om moder og fader. Jeg har lagt billeder op af følgende: Mao, Kasper, Danni, Malthe, David, Charlie (ikke fanebærer), Anders, Lars og Joakim. Er I søde at skrive Jeres fulde navn endten i denne tråd eller sende en mail? Karina
|
|
|
Post by andersrasmussen on Mar 17, 2006 9:45:37 GMT
ahhh, Karina, kan du ikke finde et billed hvor jeg ikke er ved at grine... og tag lige og skær det til så man ikke kan se de der bukser, dem vil jeg ikke stå inden for jeg har haft på (billedet er minipuleret) Teksten skal vel være noget i stil med "Druide Randalf Markengod, fra jarldømmet Marken". Det lyder nogenlunde rigtigt... Anders
|
|
|
Post by karina on Mar 17, 2006 9:57:39 GMT
Anders: Jaja... Jeg har altså ikke andre billeder af dig, som (efter min mening) kan anvendes i galleriet. Så derfor er det for nu taget af galleriet igen... og så må vi jo bare tage et andet næste gang, du er i skoven.
Hvilket selvfølgelig også gælder alle andre, der gerne vil have et billede i galleriet.
|
|
|
Post by larsandersen on Mar 17, 2006 11:33:37 GMT
god tanke men kan du ikke skifte billedet ud til nr 16 fra marts der er lidt meget løse håndled over det andet
Olik (orkjæger) af familien Otta far til "okir"
Venlig hilsen Lars andersen
|
|
|
Post by ADMIN on Mar 17, 2006 15:25:26 GMT
Be om! Be om! Be om!
|
|
|
Post by pernilleschjoedt on Mar 18, 2006 9:27:40 GMT
nu kommer jeg dig lige i forkøbet, Karina.
Ingame navn:
Gerene Jarns datter (ikke Skarns DAtter!!!)
datter af Jarn Sortsmed
|
|
|
Post by Kasper Friis Hansen on Mar 19, 2006 15:12:00 GMT
David... er din karakter af slægten rognval eller klanen rognval. Det er lidt vigtigt, fordi du må kun bruge rogval på den måde hvis du er en del af familien. Elers hedder det "af klanen Rognval". Kasper - Roulernørd
|
|
|
Post by MAO on Mar 21, 2006 10:34:19 GMT
Det kasper skrev er rigtigt. Folks efternavn udgøres af deres faders navn med endelsen -'s søn også roulernørd...
|
|
|
Post by malthesp on Mar 21, 2006 16:01:51 GMT
Malthe... kan ikk komme på et in-game efternavn :'(hjælp!!?
kommer fra rognvald
Den sexede malthe (både in-game og off-game)
|
|
|
Post by Kasper Friis Hansen on Mar 21, 2006 22:50:21 GMT
Valdemar Ahean Cyricssøn af klanen Markengod "Ahean" er et tilnavn, som har fulgt rollen fra dennes far, og kan som sådan udelukkes, men det ville være lækkert at få det med Kasper
|
|
|
Post by karina on Mar 22, 2006 9:34:38 GMT
Super Så er der rettet navne - jeg har rettet mig efter roulernørderne og skrevet Olik Ottassøn og Ogir Ottassøn - Håber det er korrekt.
|
|
|
Post by larsandersen on Mar 23, 2006 17:12:56 GMT
jammen jamen......
Olik er far til Okir de er begge af familjen Otta:
og selv om de er dumme så ved de godt hvem de er??
Olrik (billed2 december) er fætter til Olik og også far til Okir, så han er også fra familjen Otta
Lars
|
|
|
Post by david on Mar 26, 2006 20:14:19 GMT
Jeg er medlem af Rognvald familien - er Sigvalds fætter..!
|
|
|
Post by karina on Mar 27, 2006 19:35:26 GMT
Ok - så har jeg rettet lidt igen David: Du er nu af familien Rognvald - men hvad hedder din far? (dermed dit efternavn...) Lars: Nu er der vist styr på familien - men hvad hedder din far? (og dermed dit efternavn...) Og hvad angår Olrik, så er svaret det samme, som til det billede du gerne ville have i stedet for det, du har nu - vi kan tage nye billeder til April - synes ikke det fra december er egnet. og lige en ekstra kommentar - jeg bliver helt begejstret, når vi nu har folks fulde ingame navne under billederne - ser gennemført ud
|
|
|
Post by larsandersen on Mar 28, 2006 15:37:13 GMT
Tak Men det er egntligt en fornærmelse at spørge Olik hvem hans far er. jeg tror ikke selv han ved det!!!!!
Venlig hilsen Lars Andersen
|
|
Thoralf Hansen
senier medlem
Preacherman!
Alt er sagt med et blink i ?jet...
|
Post by Thoralf Hansen on Mar 30, 2006 13:52:17 GMT
Nå der endeligt bliver taget et godt billede af mig, så vil følgende oplysninger blive relevante: Brynjolf Grimssøn, af Byndor klanen.
|
|
|
Post by karina on Apr 3, 2006 14:07:23 GMT
Så har jeg slettet nogle indlæg i tråden - håber det stadig giver nogenlunde mening Vil bare gerne holde tråden rimelig seriøs. Og til dem, der fik taget billeder til galleriet, så skal jeg bruge Jeres ingame navne. Billederne kommer nemlig først op (i galleriet) når jeg har Jeres fulde navne m. famlie, klan eller andet....
|
|
|
Post by Charlie Bjørklund on Apr 3, 2006 14:30:52 GMT
Rarn Rarnssøn af klanen rognvald
|
|
|
Post by ADMIN on Apr 3, 2006 15:10:45 GMT
Ridder Jaim af klanen swatgart (Eller hvordan vi nu staver swartval)
|
|
|
Post by theis on Apr 4, 2006 2:21:33 GMT
Der var noget om at du ville have vores navne.
Nu kan jeg jo selfølgelig ikke lige huske klan navnene på de andre.
Anyway Mit er Tverk Hammerfjeld Af Klan Torkass.
Han den rødskægget hedder Arann, vender lige tilbage med mere resten af navnet og klan osv på de andre ligeså.
|
|
|
Post by Nielsha on Apr 4, 2006 13:06:43 GMT
karina hvad med mig.
malkoid rarnsøn fra rognvald klanen.(charlies ingame bror.)
|
|
|
Post by MAO on Apr 4, 2006 21:23:02 GMT
MIG:
Marsk Mardo af Keltos Roulernes Marsk
|
|
|
Post by malthesp on Apr 5, 2006 12:24:25 GMT
Undskyld karina men har skiftet navn igen..... her kommmer det endelige navn.... Elax saxtossøn af klanen rognvald undskyld igen karina
|
|
|
Post by karina on Apr 13, 2006 17:57:05 GMT
Så er Galleriet opdateret. Jeg mangler dog ingame navne på Johanna, Katja, Danni, Jonas og 2 dværge.
|
|
|
Post by pernilleschjoedt on Apr 24, 2006 12:08:57 GMT
Katja hedder Mikkalla Herado, så vidt jeg ved... kigger lige slægts tavlen igennem...
Johanna hedder Migana, eller noget i den stil...
|
|