|
Post by Jane Dixon / Érien on Oct 8, 2007 17:23:49 GMT
Så er vi ude med endnu en dato! Vi holder workshop lørdag d. 27. oktober, så sæt et stort kryds i kalenderen!! Der vil denne gang være mulighed for råhygge fredag aften og efterfølgende overnatning, således at vi kan komme tidligt igang dagen efter, og gi den GAS hele lørdagen Nærmere info følger, blandt andet om det bliver udendørs Keltos-workshop, eller indendørs workshop i JRKs spritnye lokaler . Hvad vi skal lave afhænger af hvor vi er, MEN dato og tidspunkt ligger fast, så nu ved i det Vi håber på at se så mange af jer som muligt - tilmelding senest torsdag d. 27.oktober kl. 12 (af hensyn til indkøb) Your truly!! Jane / Érien Kommer fredag/lørdag:
Jane Karina Jonas S Charlie (går tidligt lørdag og kommer tilbage 12ish) Nilas Jonas V Kommer lørdag:
Fønss Kommer MEGET desværre ikke til workshop:
Peder H Pernille Jannik Julie Michael Christa Søren S
|
|
|
Post by fisker on Oct 8, 2007 20:02:12 GMT
hmm kan ikke da jeg allerede har lovet at komme til ragnerok fødselsdag den dag :S
|
|
|
Post by karina on Oct 8, 2007 21:43:12 GMT
Vi regner selvfølgelig med at det bliver indendørs, hvilket vil sige Glentevej 70.Vi har snakket om at sy, hvilket der er gode muligheder for. Hvis I gerne vil købe stof ind til eget forbrug og har brug for hjælp til dette, står både Jane og jeg til rådighed, så det er bare at ringe. Der er også snak om skjolde og evt. læder - hvad har I brug for lave?? Det er jo trods alt også jeres workshop Fredag spiser vi sammen og laver noget i et par timer. Derefter er der film på storskærm og hygge til vi falder om. Mht. hvilke film vi skal se, afhænger det jo af, hvad I medbringer Og jeg kan med det samme afsløre at der nogle gange er faldet et veto eller to... Lørdag står vi op, så vi er klar ved 10-tiden når de resterende kommer, så ingen ankommer til en folk sovende folk. Prisen for deltagelse kommer til at ligge på omkring 50 kr. Dette inkluderer mad, drikke, frugt og grønt. Hvilket betyder at du selv skal huske guf og sodavand - hvilket du selvfølgelig skal medbringe i STORE mængder :-) Mht. til tilmelding osv. så er der 2 muligheder:1: Fra fredag sen eftermiddag til lørdag eftermiddag. 2: Lørdag dag fra ved 10-11 tiden til klokken 16. Hvis I har yderligere spørgsmål er I velkomne til at ringe eller evt. spørge her. Jeg skal dog med det samme indrømme at jeg ikke tjekker her så tit igen, så hvis I vil have hurtigt svar (i hvert fald fra mig) så er det nok bedst at ringe. Håber I er med, Karina
|
|
|
Post by julie on Oct 9, 2007 17:55:25 GMT
I'll join you!!! Endelig en roulerworkshop jeg kan komme til!!!!!!!!!!! kommer formegentlig fredag men vil lige undersøge det nærmere.
|
|
|
Post by michael on Oct 9, 2007 18:51:07 GMT
jeg kommer også ved ikke helt hvad tid fredag kommer lidt an på hvornår jeg har fri
|
|
|
Post by jonas samuelsen / Agmundt on Oct 9, 2007 18:59:56 GMT
jeg kommer selvfølgelig... og er der hele tiden
|
|
Jan Fønss
senier medlem
Formandslogen fremtiden for dansk live.
|
Post by Jan Fønss on Oct 9, 2007 23:32:05 GMT
Jeg er frisk igen kigger forbi og giver en hånd med.
|
|
|
Post by karina on Oct 10, 2007 8:33:13 GMT
Michael og Jan: Nu er I blevet sat på til både fredag og lørdag. Er det som I havde tænkt det?
|
|
|
Post by michael on Oct 10, 2007 17:53:54 GMT
ja jeg håber på jeg ikke har for meget over arbejde om fredagen så jeg kan være med der
|
|
|
Post by pernilleschjoedt on Oct 11, 2007 16:35:22 GMT
HEY nu blir jeg jo helt ked af det... sidste workshop lå jeg med MEGA tømmermænd, og denne gang er jeg frivillig hjælper på "hjerte" rimer på "smerte"..... ØVØVØVØVØVØVØVØVØVØVØVØVØVØVØV................................ så må deles om min kvote hygge Jeg kommer altså ikke
|
|
|
Post by Charlie Bjørklund on Oct 12, 2007 12:14:51 GMT
jeg kommer................................. men bliver nok nød til at gå om lørdagen tidligt også komme tilbage ve en 12 ti'en
|
|
|
Post by karina on Oct 13, 2007 12:48:59 GMT
SÅDAN !! Nu er det ved at ligne noget :-) Og uanset hvad bliver det selvfølgelig super hyggeligt.
|
|
|
Post by julie on Oct 16, 2007 11:03:53 GMT
lige et spørgsmål: hvor bliver det holdt???
|
|
|
Post by Anders Japsen on Oct 16, 2007 14:00:19 GMT
Æv bæv, havde det nu været lørdag den 20. kunne jeg faktisk godt...
|
|
|
Post by Jane Dixon / Érien on Oct 16, 2007 20:29:17 GMT
@ Julie... Vi holder workshoppen i JRKs nye lokaler på glentevej, nørrebro/NV. Super hyggeligt og klart en aften + en lørdag værd!
|
|
|
Post by Christian Winther/Emirkol on Oct 16, 2007 22:17:19 GMT
Hey drenge og piger.
Jeg vil gerne prøve at komme men indtil videre ser det ikke alt for lyst ud pga. arbejde vs fritid bla. der hjemme.
Ked af at jeg ikke kan komme og give en hånd med
|
|
|
Post by jonas samuelsen / Agmundt on Oct 18, 2007 16:36:17 GMT
vi skal have mad fra den sorte så
|
|
|
Post by Jane Dixon / Érien on Oct 19, 2007 21:55:12 GMT
Gryde?
|
|
|
Post by karina on Oct 20, 2007 17:47:13 GMT
Den sorte gryde er jo altid godt, men planen er nu at vi laver noget mad sammen - OG det er jo også godt
|
|
|
Post by Jannik. K. Hansen. / Marlo on Oct 20, 2007 19:33:46 GMT
har andre planer den dag. men i får det sikkert hyggeligt. plus så skal i, ikke gå og holde øjne med de katastrofer jeg går og laver!
|
|
|
Post by Christian Winther/Emirkol on Oct 21, 2007 11:18:00 GMT
afgjort, kan desværre ikke komme.
|
|
Jan Fønss
senier medlem
Formandslogen fremtiden for dansk live.
|
Post by Jan Fønss on Oct 22, 2007 3:45:38 GMT
Kommer ikke fredag lørdag kommer jeg efter arbejde.
|
|
|
Post by julie on Oct 22, 2007 10:21:58 GMT
nå mit arbejder vil ikke give mig fri lørdag og der er familie-fængsling fredag
|
|
|
Post by karina on Oct 22, 2007 18:40:05 GMT
Så er der nyt til det gæve workshopfolkVi starter først klokken 20.00 fredag - dette betyder at I selv skal søge for at spise aftensmad inden workshoppen. Der vil være morgenmad og frokost lørdag - og prisen bliver ikke over 50 kr (du må meget gerne tage mønter med, da vi jo ikke har nogen kasse at veksle i) Det bliver udelukkende en syworkshop - det andet må komme en anden gang Du kan tage noget med du selv skal have syet, eller du kan hjælpe med de fælles kostymer der skal laves. Du kan også bare komme for at hygge med. Fredag aften bliver måske til spilaften istedet for filmaften (er dog ikke helt afklartet endnu) - de siger jo også at det er godt at prøve nyt indimellem. Derfor: hvis du har nogle gode spil - tag dem med. Da vi handler ind torsdag bliver SIDSTE TILMELDIG bliver onsdag aften klokken 22.00Vi ses til en super workshop Jane og Karina
|
|
|
Post by smaakage on Oct 22, 2007 23:11:55 GMT
jeg kan ikke desværre ... har et selskab jeg skal stå for ... =( øv
|
|