|
Post by karina on Nov 28, 2006 14:13:59 GMT
Ja, jeg synger lige med på samme melodi. Det var virkelig en rigtig hyggelig dag med masser af fis og ballade :-) Tak til Jer alle. Der ligger billeder på: karina.spind.net/billeder/v/rollespil/2006/hn/?g2_page=3&g2_navId=x7596e646Vi lavede konfekt.. Fik vi sagt det var hyggeligt ? Kotelet i tomat, gulerødder, bønner og ris... mmm... guf Og jeg kan med garanti fortælle, at jeg nok skal lægge lejlighed til flere af den slags dage. Karina
|
|
|
Post by jonas samuelsen / Agmundt on Nov 29, 2006 8:31:37 GMT
nice!!!
|
|
|
Post by roulerrex on Nov 29, 2006 15:52:15 GMT
det ser fan'me lækker ud !!! Jeg må bare komme til næste hvis man for sådan noget mad!!
|
|
|
Post by Nielsha on Nov 29, 2006 21:58:51 GMT
jepper det var sku (u)hyggligt !! men jeg syntes de der selv portrætter var lidt overdrevne ik ;D mmmmmmmmmmm... nugat en lille smule macipan mmmmmmm... jeg fik det vidst lidt dårligt af maden eller var det måske alt det sukker vi fik ned (950 gram haribo 1 kg pingvin stang mix nogle toffe karameler og 2 stænger macipan og nugat til 6 mennesker) flere gode film fra Niels-san næste gang ik for han er sku dejlig !!! tilsidst jeg hader de rådne japsere (til dig anders) !! i may be bad but i feel good !! bugs that thinks i find the thougt of bugs that think offensive !!! 3 gode film replikker hvem kan gætte filmene tak til alle !!!
|
|
|
Post by Anders Japsen on Dec 3, 2006 17:04:02 GMT
Den første er fra den der underlige film vi så med motoraven der kom frem på underlige tidspunkter...
|
|
|
Post by Anders Japsen on Dec 3, 2006 17:25:39 GMT
...motorsaven...
|
|