|
Post by Anders Japsen on Dec 11, 2006 13:25:14 GMT
Goddag mennesker. Dette er mest en besked agtig ting, til dem der var med til hyggeworkshop hos karina i december, men alle andre må selvfølgelig også være med. Vi snakkede om at tage med til piratlive II, men så skal vi bare lige ha' lavet en besætning på 7-12 personer, og vi skal også finde ud af hvad vi, og vores skib skal hede...
|
|
|
Post by Nilas Holst on Dec 11, 2006 13:46:32 GMT
jeg har kraftigt tænkt på at tage med, hvis jeg på nogen måde kan få fri fra arbejde... Det lyder som et super underholdende scenarie
|
|
|
Post by Anders Japsen on Dec 11, 2006 13:52:28 GMT
Det tror jeg også det blir. Glæd dig til intro filmen/traileren. Jeg er med i den TIL ALLE!!! HER ER ET LINK TIL PIRATLIVE II'S HJEMMESIDE: www.piratlive.dk/
|
|
|
Post by Kasper Friis Hansen on Dec 11, 2006 16:05:04 GMT
Det lyder fedt at i er på. Nu er jeg jo en del af arrangør-gruppen, så i er velkomne til at skrive eller ringe til mig. Et lille tip. Hvis i vil have pirathatte er her en henvisning til en billig og god københavnsk hattemager: Andersen og Berner, nørrebrogade 45c, tlf 35 35 68 63. Jeg købte selv en trekantet (lækker) sort pirathat til kun 125 kr. Man skal bare bestille. Man skal altså være i en lillesmule god tid. Kasper. Vær for øvrigt opmærksom på aldersgrænserne til scenariet. 14-18 er spillere, 18-20 er spillere eller npc'er og 21+ er npc'er. Håber at se mange af jer. Det bliver fedt! Slå det op på generelt så folk ser det... oh what the hell, det gør jeg
|
|
|
Post by pernilleschjoedt on Dec 14, 2006 19:17:49 GMT
hey alle sammen... jeg har snakket med Karina, og vi tænkte vi kunne lave en brainer ude hos hende, mellem jul og nytår! folk der interesserede i Piratlive kan tage med, og folk der generelt bare vil hygge og komme med gode idéer er også rigtig velkomne det er ikke en helt officiel piratlive workshop ting, men bare et dag eller to, hvor vi sidder og snakker lidt frem og tilbage, og får lidt viden om piratlive... jeg skriver også denne besked i Karina hyggedag vol. III
|
|
|
Post by Anders Japsen on Dec 14, 2006 21:01:53 GMT
Jaaavrrrrr!!! "Piraterne har landet" eller hvad han nu siger i traileren... se den! Total hygge at vi skal være hos karina igen
|
|
|
Post by Anders Japsen on Dec 15, 2006 18:12:53 GMT
En besætning skal indeholde: - 1 kaptajn (som ikke nødvendigvis bestemmer særligt meget!) - 2 navigatører (som ikke behøver være enige om noget) - 1 skibslæge (gerne fordrukken) - 1 skibsmusikant (gerne uden musikalske egenskaber) - 1 kassemester (helst ikke for tyvagtig) Helle for at være skibsmusikanten. Men jeg kan ikke spille på noget...
|
|
|
Post by pernilleschjoedt on Dec 17, 2006 11:34:02 GMT
Oj Anders, det er jo faktisk lidt løgn... alle kan spille på skeer!
|
|
|
Post by jonas samuelsen / Agmundt on Dec 17, 2006 18:54:23 GMT
japsen kan ikke... han har ret, han kan ikke spille på noget,,, MUHAHAHA!!!!!!!!!
|
|
|
Post by Anders Japsen on Dec 18, 2006 7:51:19 GMT
Huuuuuuuuuuuuuuuuulk! Måske skulle jeg hellere være navigatør ;D
|
|
|
Post by Nielsha on Dec 18, 2006 14:55:03 GMT
jeg melder mig på kaptajn fordi jeg er über alles. ;D
|
|
|
Post by pernilleschjoedt on Dec 18, 2006 15:21:19 GMT
se! det jo sådan noget vi kan drøfte/ knap så stille og roligt diskutere Niels... helle for at være noget bong... XD
|
|
|
Post by Anders Japsen on Dec 18, 2006 20:52:12 GMT
Ske-spillende skibsmusikant f.eks.?
|
|
|
Post by jonas samuelsen / Agmundt on Dec 18, 2006 20:59:08 GMT
Jeg siger helle for skibs lægen( og det med at være fordrukken, da der ikke er noget nyt i det) haha:)
|
|
|
Post by Anders Japsen on Dec 20, 2006 10:22:59 GMT
Så har vi både navigatør, kaptajn, skibslæge og måske en skespillende skibsmusikant men måske skulle vi lige drøfte det lidt mere på pirathyggeworkshopen
|
|
|
Post by karina on Dec 20, 2006 17:30:37 GMT
Info til folket Piratworkshop i lokalerne på Dortheasvej den 28. december fra klokken 12.00-22.00Alle er velkomne - planen er indtil videre at der skal bygges skib. Der vil selvfølgelig være plads til både rolledebat, hygge, spørgsmål og selvfølgelig fis og ballade. Velmødt, Karina ps: også skal I selvfølgelig se at få tilmeldt Jer som hold, hvis I ikke allerede har gjort det
|
|
|
Post by ADMIN on Dec 20, 2006 20:59:29 GMT
Det lyder godt!
Jeg kommer selvfølgelig også, men jeg er på sidelinien, bag 'kulisen' og har styr på Kasper og co...
|
|
|
Post by Anders Japsen on Dec 21, 2006 10:09:05 GMT
Jeg kommer også men jeg kan ikke være med helt fra starten, da jeg skal på arbejde den 28. december
|
|
|
Post by karina on Dec 27, 2006 15:20:14 GMT
Ohøj gæve pirater..Prisen for at deltage i piratsenariet til februar afhænger af, hvornår I betaler. Følgene er taget fra hjemmesiden... 350 kr. ved betaling senest 1. januar. 400 kr. ved betaling senest 15. januar. 500 kr. ved betaling til selve scenariet. Herudover er det jo muligt at vælge luxuspakken, men det regner jeg ikke med I gør. Ellers finder i mere på www.piratlive.dk/praktisk_tidstedpris.htmKarina
|
|
|
Post by karina on Jan 8, 2007 15:36:42 GMT
Så har jeg bestilt Jeres hatte. Alle hatte har samme pris - 175 danske kroner. Der går ca 14 dage inden de er færdige og jeg skal nok give besked.
Mht. betaling og afhentning af hat har du 2 valgmuligheder. 1) Du kan selv hente hatten hos hattemageren og betale ved afhentning. 2) Du kan betale mig de 175 kr i løbet af de næste 14 dage og du kan så efterfølgende hente den hos mig - eller jeg tager den med - vi finder ud af noget...
Karina
|
|
|
Post by karina on Jan 22, 2007 11:44:10 GMT
Hattene er færdige til afhentning fredag den 26. januar - dvs. på fredag. Hattemanden bor på Nørrebrogade 45 C, 4. sal tv (i baggården bag netto). Hvis du vil være sikker på at han er der, kan du ringe på: 35356863. Prisen er 175,00 + moms (havde han glemt at fortælle).
Karina
|
|
|
Post by Anders Japsen on Jan 22, 2007 13:14:26 GMT
Altså 218,75 kroner pr. stk. Jeg henter min og Pernilles på fredag.
@pernille: din hat er sort med blåt bånd ik'?
|
|
|
Post by pernilleschjoedt on Jan 23, 2007 22:00:24 GMT
jo Hvis du evt. kommer til workshop på fredag, kunne jeg bare få den der...
|
|
|
Post by karina on Jan 25, 2007 15:23:49 GMT
Jeg kommer lige med en trist meddelelse:
Vores hatte kan desværre ikke blive lavet hos hattemanden. Han ringede til mig tirsdag eftermiddag og sagde det. Han er løbet tør for den lak han skal bruge og får først mere om en måndeds tid - desværre. Hvad der ellers er af løsninger ved jeg ikke lige, men hvis jeg finder nogle skal jeg nok give lyd.
|
|
|
Post by Anders Japsen on Jan 25, 2007 20:15:37 GMT
Noooooooooooooooooooooooo... men, men får vi så ikke nogen hatte..? Det er ikke akseptabelt. Til kamp for hatte! ;D min første befaling som kaptajn skal være som følge: Find hattemagere! Hvornår starter workshoppen på fredag?
|
|