|
Post by Joakim on Oct 30, 2005 9:58:15 GMT
Hej alle Lorania starter ny kampagne op i Geels skov til foråret. Det vil lægge sig mere op af det gamle brøndbyskoven, med lidt mere af det gode der fra. Håber jeg. Roulerne skal selvfølgelig med dels for at hjælpe lorania med at starte op og dels for at hygge med hinanden, få venner og tage loraniafolk med tilbage som roulere! Men vi skal have fundet ud af om vi bare tager derud by random, hvor folk vil spille eller om vi tager ud som et større hold. Jeg mener selvfølgelig at et røverhold ville være sjovt, det kræver ikke meget forberedelse og vi kan slås en del med alle. Plots burde også nemt være en mulighed! Ellers er der orker, byvagter og alt det andet du kan spille! : ) For mere info læs: www.lorania.dkeller www.liveforum.dk/vbulletin/showthread.php?s=&postid=123423#post123423
|
|
|
Post by david on Oct 30, 2005 11:49:37 GMT
Haha..! Røvergruppe!! Men så skal vi også holde fest hver dag! Jeg syntes at vi skal tage derop i en samlet gruppe, men at der stadigvæk skal være plads til selv at vælge hvad man vil.
David
|
|
|
Post by joakimudenlogin on Oct 31, 2005 12:54:07 GMT
Røvergruppe: -Minimum forberedelse. -Mulighed for kamp. -Ingen lejr at sætte op. -Kan blive bare en smule spilskabende -en masse løben rundt og gemme sig.
En røvergruppe er ikke en gruppe der angriber byerne eller brænder alt ned og dræber resten. Det vil bliver let armeret og små raids på rejsende og andre folk på stierne. Hvis det er krig, skal det være i hareskoven eller til krigslaiv
|
|
Thoralf Hansen
senier medlem
Preacherman!
Alt er sagt med et blink i ?jet...
|
Post by Thoralf Hansen on Nov 8, 2005 11:54:06 GMT
HUrra
|
|
|
Post by Joakim on Nov 8, 2005 12:15:43 GMT
Lorania er også mere eller mindre med på ideen.
smuglerlaug blev også nævnt. Jeg er frisk på det hele, vi kan jo bare ernære os af af der er forbudt og sort
|
|
|
Post by Joakim on Nov 8, 2005 12:18:21 GMT
Med på ideen:
Joakim Kasper Martin Thoralf
Rolleønsker modtages her i tråden, dels også som inspiration til andre...
|
|
|
Post by david on Nov 8, 2005 19:11:40 GMT
Jeg er ogs' med på idéen..!
|
|
|
Post by andersrasmussen on Nov 8, 2005 22:09:33 GMT
Røverbanden roulon....
er der andre end mig der ser et gammelt image problem dukke op igen?
... men hvis verden har lige så meget (selv)ironi som os, så er det helt game med mig.
Derudover syns jeg meget "det nye Lorania" lyder en blanding af hvad de altid har lavet (hvilket er rimelig tomr i min verden) og det som Harren har udviklet sig til (hvilket ikke er særlig 'nyttemaksimerende'1 i min verden). Men jeg er villig til at tage fejl (og håber det også).
Anders
1jeg har mikro økonomi i øjeblikket...
|
|
|
Post by MAO on Nov 9, 2005 9:02:24 GMT
Jeg har lidt samme indtryk Anders. Jeg mener faktisk ikke at Loranittern ekunne opnå bedre rammer for det spil de vil spille, end dem de får i Harren. Men det er måske fordi jeg ikke kender alt til deres verden og deres spil. Det kanvi jo så blive klogere på.
|
|
|
Post by Joakim on Nov 9, 2005 10:42:19 GMT
Der vil være overlap mellem lorania og hareksoven, men det må de selv om, så længe hareskoven ikke ændre sig på lorania bud.
Jeg ved godt at røverbanden roulon er slidt og en nedtur i forhold til hvad roulon er nu - det er bare uforpligtende og for at lave noget andet.
Jeg er da naturligvis frisk på andre forslag! : )
|
|
|
Post by Joakim on Nov 9, 2005 10:44:28 GMT
Læg for resten mærke til at de nye lorania folk der vil være arrangørere er folk fra hareskoven i høj grad.
Men jeg tror at lorania kommer til at bygge på noget som hareskoven netop har fravalgt, nemlig at folk kan komme som vennegrupper, det er både godt og skidt for spillet- som det er allerede er diskuteret.
Det gode for os er at vi får endnu et sted for finde nye folk....
|
|
|
Post by Kasper Friis Hansen on Nov 9, 2005 14:15:11 GMT
Jeg synes netop at røverbanden er en god måde at få lidt afreageret på.
Men jeg kommer kun hvis jeg må være bong.
(bong= en situation hvor spillerne morer sig uden rollerne nødvendigvis gør det)
Kasper
|
|
Jonas Vandall Zimsen
Guest
|
Post by Jonas Vandall Zimsen on Nov 9, 2005 20:45:53 GMT
Jeg er helt sikkert på! Men det bliver altså hvis vi bliver bong... Jeg kender desuden en del venner som nok også gerne vil være røvere... (hvis vi må være bong...)
|
|
|
Post by Joakim on Nov 10, 2005 12:40:03 GMT
Lidt bong skulle vel ikke skade Så længe vi også får alt deres guld...
|
|
|
Post by klifforth on Nov 17, 2005 14:44:55 GMT
GULD!!!!!! hvem sagde guld?? jeg vil ha guld i mine lommer!!! om jeg så skal løbe en hel dag.. [glow=red,2,300]-klifforth-[/glow]
|
|
|
Post by david on Nov 18, 2005 21:14:41 GMT
Guld og råt kød..! Så er jeg på!
|
|
|
Post by Joakim on Nov 19, 2005 9:56:11 GMT
Guld, bong, deres mad og hygge.
Det vil ikke bare blive nerdbashing men også skumle aftaler og bestikkelse men det har jeg sat.
|
|
Thoralf Hansen
senier medlem
Preacherman!
Alt er sagt med et blink i ?jet...
|
Post by Thoralf Hansen on Jan 6, 2006 14:44:39 GMT
Nu er der jo kun et par måneder til det her, hvem er med og hvorfor hvordan og alle de andre spørgsmål.. hvem har styr på tropperne? Joakim?
|
|
|
Post by david on Feb 1, 2006 21:09:59 GMT
Det samme som Thoralf.. Bare lige for at gøre opmærksom på tråden
|
|
|
Post by Kasper Friis Hansen on Feb 2, 2006 15:39:03 GMT
I denne forbindelse nægter jeg at ave styr på noget som helst, og jeg tror lidt joakim har det på samme måde.
Jeg vil gerne med når jeg har tid, men der skal nogle, der vil dette her mere, til at sætte det igang og organisere.
Så... er der nogle der vil sige at vi gør det og hvordan vi gør det?
Kasper
|
|
|
Post by Charlie Bjørklund on Feb 3, 2006 13:56:52 GMT
Jeg er også Frisk på at tage der ud Men at gemme sig det er jeg sku ikk god til (og det er ikk særlig fedt når man er 8år og lejer dåseskjul det ødelægger hele legen)
|
|
|
Post by Joakim on Feb 3, 2006 17:24:32 GMT
Ideen er at vi tager der ud.
Hygger med os selv og lorania.
Plot og andet burde enten komme fra lorania eller hvad vi nu har lyst til. Det eneste krav jeg har er at vi ike bare ødelægger til højre og vensrte men udviser et stort ansvar og giver os selv et godt billede ud af til.
Jeg skriver lige til lorania folkene og høre dem....
out...
|
|
|
Post by MAO on Feb 4, 2006 14:46:04 GMT
Skal vi ikke finde en hovedansvarlig der ikke normalt er ansvarlig i roulerne? Bare et forslag.
|
|
|
Post by Joakim on Feb 6, 2006 10:22:09 GMT
SUPER!
|
|
|
Post by MAO on Feb 6, 2006 22:47:08 GMT
Joakim. Du får ansvaret for at finde en hovedansvarlig... Blev der ikk meget stille i denne tråd lisså snart talen faldt på ansvar??? Vi må vel bare udnævne en røverkonge blandt de folk der har været aktive idebatten indtil nu. Hvad siger i til det? Skal -Roulon Expeditionary forces- have en røverkonge? Han bliver landsbyens helt
|
|